Sardar

Friend: Sardar Ji Tum ne apni Bewi ko talaq kion de di?
.
Sardar: Yar asal mai uska character boht kharab tha.
Shadi mujh se ki thi owr bachay Bagwaan se mang rahi thi

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1123 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Santa Kumar ko apna apna gadha

Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.

Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar lena!

by Pak101.com (few years ago!)
Thanda Peo Gy Ya Gurm

Sardar Mehman Sy:
Thanda Peo Gy Ya Gurm?

Mehman: Dono Ley Ayen,

Srdar:
Begum 1 Glass Freezer Vichon,
Te 1 Glass Geezer Vichon Pani Lay A..

by Pak101.com (few years ago!)
Marasi Karely leny gia

Marasi Karely leny gia
Shopkeepr sabzi ko pani lga rha tha
Marasi kafi dair intezar krta raha or Ghusay sy bola:

Jy inhan nu Hosh aa gai ay te 1 kilo tol dy..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai,

?1990
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: Doctor hai, mahine ka 20k kamata hai.
2012
Larkiwale: Larka kya karta hai?
Larkewale: FACEBOOK pe 4 pages ka admin hai, ek
page ke to 100000+ likes hain

by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Mohabbat Karnay Walon Nay

2 Mohabbat Karnay Walon Nay Khudkushi Ka Irada Kia.
10 Manzila Building Say Pahlay Boy Nay Jump Lagai.
Girl Nay Apni Ankhain Band Kar Leen
Or Yeh Kehtay Huye Wapis Janay Lagi K
Mohabbat Andhi Hoti Ha.
Boy Nay Hawa Main Ye Sun Kar Apna Perashoot Khol Dia
Or Kha, Pyar Kabi Marta Nahi.
Lover’s Of 2013 Aashiqui 3.

by Mazhar Khan (few years ago!)
long celebration

Wife: Woh admi jo drink kar raha hai, Usko maine 10 saal pehle shadi ke liye inkaar kia tha. Dekho who aaj tak sharab pee raha hai!



Husband: Wow! itni lambi celebration!

by khalid hussain (few years ago!)
Santa ka bacha

Santa ka bacha-Teri MAA itni moti he k sab usko TRUCK kehte he

Banta ka bacha: Teri MAA moti nai he isliye sab log use cycle cycle kehte he

by Pak101.com (few years ago!)
Wife : had ur lunch.?

Wife : had ur lunch.?
Husband : had ur lunch.?
. Wife : i m asking you
Husband : i m asking you Wife : u copying me.?
Husband : u copying me? Wife : lets go shopping
Husband : i had my lunch :p

by khalid hussain (few years ago!)
Shadi main khana

Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,

Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,

Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi huaur tum...

Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini……. :p

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook