Agar Mere Ko Pata Hota
Ik Haryanvi ne bank se car loan liya. Voh loan vapis nahi kar paya. Bank vale uss ki car le gaye.
Funny Haryanvi: Agar mere ko yeh pata hota to mein apni shaadi ke liye bhi loan leta.
by Pak101.com (few years ago!) / 887 views
Similar Jokes
Papu:me so so 6 baje karta hun aur potty 7 baje.
Docter:to is me masle wali kia bat hai?
Pappu:me uthta 8 bje hon
by Sabir shah (few years ago!)
Doctor:Ap bilkul mairi 3 bewi ki tarha lag rahi
ha.....
Girl:Oh Really!!!
Doctor:yes
Girl:waisa ap ki ha kitni beewiya?
Doctor: 2...........
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor Aur ALLAH Ko Kabhi Naraz Mat Kerna Q K Jub ALLAH Naraz Ho To Wo Doctor K Pas Bhej Deta
Hai Aur Jub Doctor Naraz Ho Wo ALLAH K Pas Bhej Deta Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik larka apnay dost ko bata raha tha. Meray Abbu mein bari khubyan hain. Bahadur itnay hain jaisay sher, tandurust itnay hain jitna hathi aur aakhein to baz ki tarah teiz hain.
Doosra dost foran bola: agar hum in ko deikhna chahein to ketnay ka ticket lena hoga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
yamraj hijde se bole-lao tumhara hisab.
dunia me kya krke aaye ho?
hijda-aaye haye harami, abe de ke kya bheja tha jo
hisab mang rhe ho.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife to Husband : Meri to koi aulad nahi hai isliye sochti hu ki apni saari jaydad kisi sadhu ko daan kar dungi
Yeh sunkar pati uthkar jane laga
Patni : Tum kaha ja rahe ho?
Pati : Sadhu ban-ne
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi ka hont jala hua tha.
Kisi ne pocha kese jala?
Admi bola:
wife maikay ja rahi thi.usko
chorrne station gaya tha khushi
main train ka Engine choom liye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa hospital mein ek nurse se kehta hai i love u,tumne mera dil chura liya,Nurse Sharmakar:chal juthe dil ko to haath bhi nahi lagaya humne to kidney churayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Andha Police Mey Bharti Honay K Liye Gaya
Officer Ney Poocha’Tumhey Ham Kis Liye Rakhein?
Andhey Ney Jawab Diya
‘Andha Dhund Firing K Liye’.
by Pak101.com (few years ago!)
High Level Insult
Aik bacha park mai bench pe betha
1 k bad 1 toffee kha rha tha.
Pas bethi 1 orat boli:
Jo ziada metha khatay hen
wo jaldi mar jatay hen.
Boy:
ap ko malum hay meri dadi ki age 106 saal thi.
Orat:
wo metha kam khati hongi.
Boy:
nahi,
Wo apny kaam se kaam rakhti thi...:P :D
by hearthackervsgirls (few years ago!)