Two guys and a girl

Two guys and a girl were sitting at a bar talking about their lives.

The first guy said, "I'm a YUPPIE. You know, Young Urban Professional."

The second guy responded, "I'm a DINK. You know, Double Income No Kids."

They then asked the woman, "What are you?"

She replied: "I'm a WIFE. You know, Wash, Iron, Etc."

by usmanzahid (few years ago!) / 926 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A sardar purchased o lottery of 30 rupees.

A sardar purchased o lottery of 30 rupees.

He won a prize of 10 million rupees. After deducting taxes
he got 90 lac.

Sardar shouted give me full money or return my 30 rupees.

by Pak101.com (few years ago!)
Kuttay Pr Mazmon

Teacher: Tumko Kuttay Pr Mazmon Likh Kr Lane Ka Kaha Tha

Pathan:
Hum Kya Kare Abi Hum Ne Kuttay Par Pen Hi Rakha Tha To Wo Hamara Tang Pe Kaat Kar Bhag Gya

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larki Ghar Se Bhaag

Ek Larki Ghar Se Bhaag
Gayi . . . 3 Din Baad Wapis
Aai

Baap (Ghusse Se): Ab Kya Lene
Aai Ho ? ? ?

Larki: Patli Pin Wala Charger . . .;-):-*;-)

by Pak101.com (few years ago!)
Beautiful Girl

Beautiful Girl
A sardar saw a beautiful girl.
he went and kissed her.

GIRL: “stupid,what are you doin…?”
Sardar: ” B.Com Final Year….

by Pak101.com (few years ago!)
Mian Biwi mei jhagra ho raha tha.

Mian Biwi mei jhagra ho raha tha. Aakhir Shohar bola:

Begum ye masla humein Larai se nahi Aqal se hal karna chahye!

Biwi:Haan haan.!!
Ta'kay tum Jeet jao?:-

by Pak101.com (few years ago!)
Santa apne jeb mai

santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka name chalta hai

by Pak101.com (few years ago!)
Exam ka examiner bahut strict

Exam ka examiner bahut strict tha aur paper hard tha
cheating nahi karne de raha tha..

1st bencher ne chit likh kar examiner ko di..

Examiner chup chap ja ke apni chair pe beth gaya..

2nd bencher pehle se :- yaar tune kya likha... ??

1st bencher ne kaha:-“SIR , Peeche se aapki pant phati hui hai.. :D :O :p*

by Pak101.com (few years ago!)
Abe Judge Ki To Sharam Kar

Santa Ki Ek Accedient Karne Ki Wajah Se Court Mein Pesh Kiya Jata Hai.

Judge Logo Ki Tarhaf Dekh Kar Bolta Hai.

Judge: “Order, Order”

Santa: “1 Pizza, 2 Dosa, 3 Idli & 1 Cold-Drink”

Judge: “Shut Up!”

Santa: “No No, ….. 7-Up“

by Pak101.com (few years ago!)
Humara kia jae ga

Noker:sahab g uth jao zalzala ho raha hai.


Sardar:so jao bewakuf hum karyadar hai nuqsan malik ka hona hai humara kia.

by Sabir shah (few years ago!)
teacher-beta TENSE kitne type

teacher-beta TENSE kitne type k hote hai. boy-3 teacher-gud example batao boy-kal apki ladki ko dekha tha. aaj pyar krta hun. kal bhaga k lejaunga.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook