Pathan ko koi mob pe tung karta tha.

Pathan ko koi mob pe tung karta tha.

Pathan ne new SIM khareed kar usay msg kia,

Mene woh sim band kar dia hai. Ab tera baap bhi

mujhe tung nai kar saktha

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 926 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Bewafa ka chor dena

Jis din se us bewafa ne mujhe chora hai

dost

us din se mobile ki battry 3 ,4 din aram se chal jati hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Girl To Her Boy Friend

Girl To Her Boy Friend:Darling, Do You Know Handsome N Smart Boys Always Get Stupid Girl Friends.Boy: Thanks For The Compliment, Darling

by Pak101.com (few years ago!)
Girl-mere piche

Girl-mere piche apni Zindgi Barbad mat kar..

Boy- Q?

Grl- is Raste pe Patthr aur Kaanto k Alwa kuch nhi..
.
.
.
Boy-Are Pagli,
mere Pas REEBOK k Shoes hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Cheel urri

Cheel urri

Kawwa urraa

Maina urri

Chirria urri

Gadha urra

Oops..Sorry jaldi main aap ka b urra
dia

by Mazhar Khan (few years ago!)
Admi Ko Lakhpati

Question:

Kiya Orat, Admi Ko Lakhpati Bana Sakti Hai..?
.
.
.
.
.
.
.
AnsWer :
Yes,
Par Admi Crorepati Hona Chahiye..!

by Mazhar Khan (few years ago!)
machis ki tili

Pathan ny Maachis ki teeli jalai, na jali.

2nd jalai, na jali.

3rd jalai, wo jal gai.

Pathan ny usy foren bujha diya,

or bola : "Ye kaam ki hai rakh leta hun...:-)"

by @irha@ (few years ago!)
Dr ne kaha tha k tv cabel sebache kharab hote hai

Santa to Banta – Dr ne kaha tha k tv cabel se
bache kharab hote hai aur padhai b nai krte, maine
cabel katwa diya,
Banta: Good. Ye to bahut aachi baat hai,
Santa: Ab maine dish tv laga liya hai!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Itni Jaldi Nasha Kaise Hoga?

Swarag Mein Sharaab Pee Pee Kar Naarad Ji Bore
Ho Gaye To Ek Din Dharti Par Bear Pine Ka
Program Banaya Aur Ek Baar Mein Pahunch Gaye.
Baarah Botal Pine Ke Baad Waiter Ne Hairan Hote
Hue Naarad Se Puchha,
Waiter: “Aapko Chadti Nahi kya?”
Narad Ji Muskurate Hue Bole: “Main Bhagwan Hoon
Na Isliye”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

Patient to doctor: aap ki nurse boohat achi hai uss ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: says janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Time will Pass

An interesting statement written above wall-clock in Examination Hall
.
"Time will pass, But will you…….??"

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook