Ye sms jin khubsurat Lrkon
Ye sms jin khubsurat Lrkon
OR
lrkiyun ko milta Hai…
5 Second baad unka mobile off ho jata
hai….
00:05
00:04
00:03
00:02
00:01
Nahi howa??
Khodsurat hote to ho jata na.!
Mera to 2 Din tak off raha tha..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1188 views
Similar Jokes
Hands Up .
Main Love Officer Hu…
You’r Under Arrest…
Kio K Jitny Pyaray Ap Ho,
Itna Pyara Hona Qanoonan Juram Ha.
Is Liye Ap Ko Meray Dil Main Umar Qaid Ki Saza Di Jati Ha…
Pata Nhi Aesay Messages Loug Mujhay Hi Kio Send Kartay Hain.
Aisi Kia Baat Ha Mujh Main?
I’m So Sweet Na?…
(‘.’)>(‘.’)
<)( /)(>
. /\ /\ Ammi Meri Nazar Tou Utar Dain…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Ny NADRA K Office Mai Ja Kar Ek Baat Boli.
Jisay Sun Kar NADRA Waly Pagal Ho Gaye.
Pathan Bola:
"I.D Card K Golden Numbers Dikhao?"
by Abdul Hannan (few years ago!)
A girl was thirsty.
She saw an ALA-DIN Chairagh beside her
She touched & ordered jin k meri pyas bhujao
JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: 1 Kg Pakora dena
Halwai ne jaise hi tel me garm karke nikala
Santa: Abe kanjoos, Pani me dho ke de raha hai, kuch surf saboon to dal deta
by Pak101.com (few years ago!)
"Thousands of words of a teacher don't hurt but silence of a friend in examination hall brings tears into eyes"
by inayat khan (few years ago!)
Pati ghar pahuncha to patani ne goshana
ki – maine aaj naukarani ko nikal diya hai.
Pati udas hokar – Are, use ek mauka to
diya hota.
...
Patni(Pati Se) – Per mai aapko koi mauka
nahi dena chahati.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan ki Chappal kisi ne Chura li,Woh Seedha Qabristan Pohancha Aur Wahan Baith kar Kehne laga:Chor ko Kaha Dhonda Jaye 1 na 1 Din to Yahan Aayega na.-
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: Aap bohut mote ho gaye ho,
Pathan: Tum bhi to kitni moti ho gai
ho,
Wife: Mein to maa banne wali hun,
Pathan: Mai bhi to baap banne wala
hu…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
'3 bar lion roar karay to kia hota ha???
??
Tom and Jerry shuru hota hai :....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl:" Mai Tumhare liye Aag pechal sakti
hoon, Naddi me kood sakti hoon..
.
.
Boy:" love u jaanu..? kya Tum mujhe Abhi Milne Aa sakti
Ho ??
.
.
.
. .
Girl:" Pagal ho kya itni dhoop
me... :p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)