1 Kg Pakora dena
Santa: 1 Kg Pakora dena
Halwai ne jaise hi tel me garm karke nikala
Santa: Abe kanjoos, Pani me dho ke de raha hai, kuch surf saboon to dal deta
by Pak101.com (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
Wife: Aji suniye, mujhe kisi mehengi jaga le ke chaliye na ji….
Husband: Chalo, tayyar ho jao…
Guess where he took her….
………
……..
…..
….
…
..
.
.
.
.
Petrol pump!!!
by khalid hussain (few years ago!)
Student:Sir the satan is gone in the Ramadan Month.
Teacher:YEs.
Student:then why people do bad deeds in that month.
Teacher: dear satan gives homework of vocations.
by Pak101.com (few years ago!)
Agar “Dil” ko aanda(egg) kehtey
to indian films k naam aisay hote
Hum Aanda de chuke sanam,
Yeh aanda aapka huwa,
Hum aap k aanday main rehte hain,
Aandy waale Bread le jayienge…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…
Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.
Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?
by Pak101.com (few years ago!)
Chintu: Papa What's the Difference Between
Mother's Tears & Wife's Tears?
Father: Mother's tears Affect your HEART,
And
Wife's Tears Affect your POCKET. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Vs Pathan: Aisa Kya Karin K Saanp Bhi Mar Jaye Aur Lathi Bhi Na Totay ?
Sardar: Jootay Sa Mar Laitay Hain Thek Hai Na ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pyar me
Zuban
chup ho to
Ankhen
Bolti H
Ankhen
chup hon to
Hont
Bolte H
Hont
chup ho to
Dil Bolta H
Or agr Dil
chup ho to
.
.
.
Molvi bolta H
“4 takbeer namaz-e-jnaza frz-e-kfaya”
“ALLAH O AKBAR”
GAME OVER!
by Mazhar Khan (few years ago!)
On Jeeto’s bday Santa had no money, so he sent a
cheque of 100 kisses.
When he returns home Jeeto said: Thanks I got
cheque cashed from bank manager.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
teacher: tum apni mummy ko mum kahte ho,to apni mumy ki badi bahan or chhoti bahan ko kya kahte ho?
boy: MAXIMUM & MINIMUM
by Pak101.com (few years ago!)
Grlfrnd - mera dil mobile hai or tum SIM ho
Boyfrnd - O very good I am very happy!
Girlfrnd - zyada khush mat ho naya offer milte hi me SIM change kar deti hu.
by Pak101.com (few years ago!)