A Boy and Girl sitting in a cafe
A Boy and Girl sitting in a cafe girl's mother see
her with a boy and calls her...
MOM - kahan par hai?
... GIRL- exam de rahi hu.
MOM- agar is exam ka result ayaa toh jaan se maar dungi
by Pak101.com (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
"Room Service? Can you send up a towel?" "Please wait someone else is using it."
by khalid hussain (few years ago!)
Why Did Santa Throw The Butter
Out Of The Window?
A: He Wanted To See Butterfly!
by Pak101.com (few years ago!)
Kabhi kehte the dost humare.
Jaan mangoge to jaan bhi hazir hai.
Aaj sale apni biwi ko jaan kehte hai. Aur mangte hai
to inkar karte hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dave: I got this great new hearing aid the other day.
Mary: Are you wearing it now? Dave: Yup. Cost me four thousand dollars, but it's top of the line.
Mary: Wow! What kind is it?
Dave: Twelve-thirty.
by Pak101.com (few years ago!)
If you call ur mother as “MUM”
what will you call ur mother’s younder sister and elser sister?
“MINIMUM”
“MAXIMUM”
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar :
Maa khush khabri hai.
Maa: Bool bata.
Sardar: maa hum 2 sa 3 ho gaya.
Maa: beeta huwa ya beeti.
Sardar: Mari biwi na dosri shadi kar li.
by Mohammad Ali (few years ago!)
At the Indo-Pak border, an Indian officer shouts at a Pakistani spy,”Goli maar dunga!” The
Pakistani spy replies, “Goli se darr nahi lagta sa’ab, ‘Kohli’ se lagta hai!”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher ne bachchon se poocha, tum future mein kya karna chahte ho?
Ram: Main pilot banna chahta hoon.
Vinod: Main doctor banna chahta hoon.
Deepa: Main achchi maa banna chahti hoon.
Ravi: Main Deepa ko help karna chahta hoon :P
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu k ghar guest Aa gaey,
Maa ney kaha “jao baita ja k mehmanon k liay kuch ley k Aao”
Pappu bahar gaya aur..
.
.
.
.
.
.
.
.
Raksha le Aaya:)
G OYE PAPPU.
by Zia Rasool (few years ago!)
do Bandar kishti ma sawaar thy,,
aik ne kaha:: "yar kishti dagmaga rhi hai, aisa na ho k doob jaye"
dosray ne jawab diya:: "doob jany do yaar waise bhi kambakht ne kiraya bht lya hai"
hahah
by WAQAR (few years ago!)