Sms ka shahazada
Din rat sms kar kar k mujhe aisa kar dia zalamo,~
paad
ki awaz pe bi mobile utha leta hun.
by Sabir shah (few years ago!) / 980 views
Similar Jokes
Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he
Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu Aur Uska Freind Aapas Mein Baatein Kar Rahey They
Pappu: “Oye, Tujhe Pata Hai Kal Meine Ek Ladki Ko Rape Hone Se Bacha Liya”
Dost Hairani Se: “Sachh Mein, Wah Bhai Wah Par Kaise?”
Pappu: “Self Control, Yaar Self Control“
by Pak101.com (few years ago!)
Pyar me
Zuban
chup ho to
Ankhen
Bolti H
Ankhen
chup hon to
Hont
Bolte H
Hont
chup ho to
Dil Bolta H
Or agr Dil
chup ho to
.
.
.
Molvi bolta H
“4 takbeer namaz-e-jnaza frz-e-kfaya”
“ALLAH O AKBAR”
GAME OVER!
by Mazhar Khan (few years ago!)
FARAZ to RAAZ Ek sawal ka jawab do..
WO KON C UNGLI HAI JIS MAI HADDI NAHI HOTI???
RAAZ-Pata nahi??
FARAZ-DASTANYE KI.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar GUN ly kr Darwaazay pr Kharaa huaa thaa
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher kaa Shikaar karnay jaa Rahaa hun
Wife: Tou Jao
Sardar: Kaise Jaon bahar KUTTA Kharaa hei
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Yaar Mujhe logon Ne Social Work Kerne Per ßOht Maara..
dost: SociaL Work?
,
,
,
Pathan: Haan
Mein Ne Qaßristan k Gate Pr WeLcome Ka Board Lga dia Tha
by Zia Rasool (few years ago!)
A girl and Sardar were in love
Larki: Sardar jee ap mairi bilkul parwa nahi hai!
.
Sardar: Oye Pagli ! pyar karnay walay kesi ki parwah nahi karay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
print this page close window Joke True Mother-in-Law Two women came before wise King Solomon, dragging between them a young man in a three-piece suit. "This young lawyer ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Rita: AcHanak hi tum bacHat krne lagi Ho.
Gita: Ha yaHi mere pati ki akHari kwaHis tHi, dubte samay ve yaHi keH raHe tHe "BACHAO BACHAO"
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Jaan! thinks for calling you , tm miss kr rahi ho gi.
Wife: and what about the fight we have 5 minutes ago?
Husband: O fittay moo, agian mistaken home no is dialed
by Pak101.com (few years ago!)