girls are smart

Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D

by Abdul Hannan (few years ago!) / 897 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aaj He To Hum Aaya Hai.

Ek Pathan ka School mai New Admission Huwa:

Teacher: Batao Allama Iqbal kon hain?



Pathan: Hum ko kya Pata Kon hai?
Aaj He To Hum Aaya Hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya

Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya…

Wo BANK me jaaker so gaya

Puchho kyun?

Kyunki….

Usne board par Bank ka advertisement padha.. ki

“Yaha SONE Par LOAN Milta Hai”

Innocent Sant

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi

Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain

Banta: Wo kaise?

Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar dekh.

by Pak101.com (few years ago!)
Snta-Yaar lag rha hai mujhe bird

Snta-Yaar lag rha hai mujhe bird flue ho gya he.
Banta -Tuje kaise pata?

Snta-Yaar mera kal se udne ko man kar raha he..

by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya achha

Wife: Ji apko mujhme kya achha lagta hai, meri samajhdari ya meri beauty.

Husband: Mujhe toh yeh tumhari Majak karne ki aadat bahut achi lagti hai

by Pak101.com (few years ago!)
Two cockroaches sitting in washroon

Two cockroaches sitting in washroon eating potty.

One said to other: Yaar mujhe potty aa rahe hai.

Other said: Yaar khane ke time pe to aise batain mat kiya karo.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan


Teacher: 10 fruits k naam btao…

Teacher:

10 fruits k naam btao…

Sardar:

1 amrood,

.

.

.

1 Saib,

.

.

.

.

.

Tey 8 Maltey :-)

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
at the bank

Wife called her husband
Wife: honey where are you?
Husband: I'm at the bank.
Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry,
5000 to do my hair and
10,000 to buy a dress.
Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river.
Do you want fish to cook?

by Abdul Basit (few years ago!)
Wo Koun Si Situation Hai?

Wo Koun Si Situation Hai, Jisme Mard 10 Minutes Mein Thak Jata Hai

Aur Aurat Ganto Karne Ke Baad Bhi Nahi Thakti

Socho ? Shopping YAR

by Pak101.com (few years ago!)
Captain of Military

Captain of Military: Naujawano aage bado;

Santa aage nahi bada;

Captain: tum aage kyu nahi bade?

Santa: Apne kaha 9 jawano aage bado, mein 10ve num pe tha!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook