girls are smart
Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
by Abdul Hannan (few years ago!) / 897 views
Similar Jokes
Ek Pathan ka School mai New Admission Huwa:
Teacher: Batao Allama Iqbal kon hain?
Pathan: Hum ko kya Pata Kon hai?
Aaj He To Hum Aaya Hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Ne Ek Naya Kamaal Kiya…
Wo BANK me jaaker so gaya
Puchho kyun?
Kyunki….
Usne board par Bank ka advertisement padha.. ki
“Yaha SONE Par LOAN Milta Hai”
Innocent Sant
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Zindagi mein bahut si aisi choti choti cheezein hain jo bahut bada dard de jati hain
Banta: Wo kaise?
Santa: agar yakin na ho to alpin per baith kar dekh.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta-Yaar lag rha hai mujhe bird flue ho gya he.
Banta -Tuje kaise pata?
Snta-Yaar mera kal se udne ko man kar raha he..
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya achha lagta hai, meri samajhdari ya meri beauty.
Husband: Mujhe toh yeh tumhari Majak karne ki aadat bahut achi lagti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Two cockroaches sitting in washroon eating potty.
One said to other: Yaar mujhe potty aa rahe hai.
Other said: Yaar khane ke time pe to aise batain mat kiya karo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: 10 fruits k naam btao…
Teacher:
10 fruits k naam btao…
Sardar:
1 amrood,
.
.
.
1 Saib,
.
.
.
.
.
Tey 8 Maltey :-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife called her husband
Wife: honey where are you?
Husband: I'm at the bank.
Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry,
5000 to do my hair and
10,000 to buy a dress.
Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river.
Do you want fish to cook?
by Abdul Basit (few years ago!)
Wo Koun Si Situation Hai, Jisme Mard 10 Minutes Mein Thak Jata Hai
Aur Aurat Ganto Karne Ke Baad Bhi Nahi Thakti
Socho ? Shopping YAR
by Pak101.com (few years ago!)
Captain of Military: Naujawano aage bado;
Santa aage nahi bada;
Captain: tum aage kyu nahi bade?
Santa: Apne kaha 9 jawano aage bado, mein 10ve num pe tha!!
by Pak101.com (few years ago!)