Kiu ke churi ooper hai
Kuch pathan cow ko first floor per le ja rahay thay.
Admi: Is ko ooper kiu le ja rahe ho??
Pathan: Zibah kerne ke liye.
Admi: Magar ooper kiu?
Pathan: Kiu ke churi ooper hai..
by Abdul Hannan (few years ago!) / 824 views
Similar Jokes
Ek Sardar Bar Me Baitha Ro Raha Tha
Bar Tender: Kyo Ro Rahe Ho?
Sardar: Jis Ladki Ko Bhulane Ko Pi Raha Tha Uska Naam Yaad Nahi Aa Raha
by Pak101.com (few years ago!)
How Can You Recognize A Sardar In The Scientists
Oh Its Easy
He Will Built A Generator
That Will Use Electricity To Get Started
by Tanveer Hussain (few years ago!)
First Boy:
Mujh se panga na le, main sher da puttar h0on…!
Second Boy:
Yaar,ek baat to bata, Sher ghar aaya tha,ya anti jungle gayi thi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name
by Mazhar Khan (few years ago!)
Waiter-Apne samose aur pakodon ko andar se kha liya, lekin bahar ka saara chhod diya! Aisa kyon?Customer-Kyonki doctor ne kaha hai, bahar ka khaana mat khao..
by Pak101.com (few years ago!)
Air hostess: Aap 1 hours me 4 baar toilet gaye! R U OK? Kya aap ko chein nahi hai?
Santa: ‘Chain’ hai par khulti nahi hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Hamara Hardisk Aapke Paas Hai
Hum Aapke Memory Mein Rahate Hain
Hum Hai Programmer Oracle Ke
Programmer no 1
Java Wale Job Le Jayenge
Do(2) processor baarah(12) terminal
Mera Code Chal Gaya
Network Ke Uss Paar
Jis Desh Mein Bill(Gates) Rahata Hai
Client Ek Numbari, PROGRAMMER Dus Nambari
Login Karo Sajana
Firewall (Border)
DOWN To Hona Hi Tha
Partition (Deewar)
Kaho Na Virus Hay
Y2K - A Bug Story
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Doosray Se:
Bhai Ye Khushi Aur Sakoon
Kya Hota Hai ?
Doosra Aadmi:
Pata Nahi Bhai Meri To Pedaaish Hi
Pakistan Ki Hai…;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to student: "if your father earn $100,000 and give half of it to your mother,
what would she have?
by Mazhar Khan (few years ago!)
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.
:-( Guess why ?
bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
by Mohammad Ali (few years ago!)