agar me mar gaya to
Boy: agar me mar gaya to kiya tm dosri shadi kerogi?
Girl: nai me apni BEHAN k 7 reh longi
Girl: agar me mar gayi to?
Boy: Me b tumari BEHAN ke sath rahlonga
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1115 views
Similar Jokes
Boy: what will u give me as reward if i climb Mt.Everest? Girl: A push.
by khalid hussain (few years ago!)
Mareez hospital ne nurse se: i love you
tum ne mera dil churaya hai
nurse sharmate howe: chal jhoota hum ne dil nai gurda churaya hai
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Applied to a medical college But he never made it because, these were his Answers:
Antibody: One who hates his body
Artery: Study of fine paintings
Bacteria: Back door of a cafeteria
Coma: Punctuation Mark
Gall Bladder: Bladder of a girl
Genes: Blue Denim
Labour pain: Hurt at work.
by Pak101.com (few years ago!)
Anti Misba: Beta batao "SUCCESFUL" main kitne
"C" aate hai?
Boy: Anti aap Ehtiyatan 3 dafa "C" laga lo.
by Pak101.com (few years ago!)
LECTURER: Write a note on Gandhi Jayanti.
CIRCUIT WRITES: Gandhi was a great man,
but maa kasam i dont know who is Jayanti.
Koi locha-lafda hoga buddhe ka!
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL apny Nabina boy frnd sae
kash tumharii ankhen hoti or
to tum mere HUSAN ko dekhty...
...boy frnd: ager tum khubsurat hotii to kia,
ANKHON WALE TUMHEN MAIRE LIE CHORTY...
(' ')/ ANDHA HUU
<) ( /PAGAL
_/ \_NAHIIIII.....
by Hina Ali (few years ago!)
Boy: Shiekh sb Ap Apni Beti Ki Shadi Mjh Sy Kr Do Main Apko Uske Wazn k Brabr Sona Dunga
Sheikh: Mjhy Wqt Do
Boy: Sochny k Liye
Shekh: Nhi Beti Ka Wzn Brhane k Lye?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: Tum Kon Hoo
Biwi: Pagal Hogay Kya Apni Biwi Koo Bhol Gaye
Husband: Nasha Her Gham Bhola Deta He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband Wife Mai Larai Hui
Husband Ghar Se Chala Gaya
Husband: Raat Ko Fone Pay Khanay Mai Kia Hai
Wife:Zehar
Husband:Mai Dair Se Aoonga
Tum Kha Kar So Jana..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)