parda
larka(burqay wali ko cherte hue)
Jahan sabzi wahan Dalda
Kesi ho meri Khalida?
:D
Burqay wali: Ghor se dekh Kameenay na Dalda na Khalida
Main hun teri Walida...
by zunaira (few years ago!) / 1038 views
Similar Jokes
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy asked his dad 4 a bike.
Dad : why did god give u 2 legs ?
Boy : one to change gear & other
to apply break.”!
Youngster rock.
Parents shock...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan hamesha Apne Mobile Ke Saath 1 Scissor Rakhta Tha,
Kisi Ne Poocha??
“Khan Saab Ye Konsi Science Hai ?”
Pathan: : O Yaara Kabhi Kabhi Call Katna Bhi Par Jata Hai Na.
by Mohammad Ali (few years ago!)
A Sardar was working 1st time in a garment shop.
A customer girl asked:
Underwear dikhana plz.
Sardar thora sharmakar:
G aaj nahi pehni.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:-MotorCycle k Kitne Tyers Hote hai?
Smart Santa:- 6 Tyre
Teacher(Gusse se): How?
Santa:- 4 Motor k 2 Cycle k!G.M.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: mera beta meri baat sunta hi nahi hai
Banta: kyu? itna gamandi hai kya?
Santa: nahi. woh behara hai
by Pak101.com (few years ago!)
Agar manzil ko pana ho to himmat sath rakhna,
pyar pana hoto aitbaar sath rakhna,
aur agar sada muskurana ho to,
Brush aur Paste sath rakhna.
by Abdul Sami (few years ago!)
How did Santa tried to kill a bird??
He took it to the top of a building and dropped it from there to die.
by Pak101.com (few years ago!)
Usko paane ke liye mein bhagvaan se bhi lad leta!.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
par phir maine socha,
.
.
.
.
.
Exams ka time hai!
Bhagvaan se panga thik nahi!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer
Asked Candidate:
"How Many Senses Does
A Man Have?"
Candidate Replied:
....
"Five, Sir!!"
Interviewer:
"Sorry Kid, There Is A 6th
Sense Also & That's
Common Sense..
Which You Don't Seem To
Have."
Candidate:
"Sir, There Is 7th Sense
Also..
That's Non-Sense Which
You Are Talking.......
by Tanveer Hussain (few years ago!)