f you paas in the Exam
DAD: if you paas in the Exam , I will give u 1 cycle
SON: If I fail?
DAD: I will give u 10 cycles.
SON: why?
DAD: puttar , Fir Tu dukaan hi kholni ae!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 822 views
Similar Jokes
Kuch log Dozakh (Hell) main bohot garmi main baray aram say soy paray thay,
aik Farishtay (Angel) nay dosray say pocha
yar yeh itnay aaram say Q soy howay hain?
doosray nay kaha
yeh sub Pakistan say aay hain, Garmi or Load sheding kay aadi hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 sardar p.c.o gia or jate hi shopkepar ko 3 thapaar mare kiun mare?
Shop par likha tha number dail karne se pehle 3 lagaen
by Sabir shah (few years ago!)
Kameena Baccha.. :P
Bacha: 1 Litre Aata De Do!
Dukandar: Beta Aata Kilo K Hisab
Se Milta Hai..
Dobara Kaho!
Bacha: Bottle Mein 1 Kilo Aata De
Do!
Dukandar: Beta Aata Bottle Mein
Nahin Aata.
Tum Dukandar Bano! Main Batata
Hun K Kaise Laite Hain..
Dukandar: 1 Kilo Aata Dedo!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bacha: Bottle Laye Ho? :-/ :-p
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Doctor Pathan se :
Tum roz clinic k bahar kharay ho ker aurton ko q
ghoortay ho?
Pathan :
Aap hi ny bahar likha hua hai k,
"Aurton ko dekhnay ka time 9 say 11 tak...":-p
by @irha@ (few years ago!)
At the scene of an accident a man was crying:
O God! I have lost my hand , oh!
Santa: Control yourself. Don’t cry. See that man. He has lost his head. Is he crying?
by Pak101.com (few years ago!)
Husband 2 Wife:
Parda Karlo Aagey Sindhiyon Ka Area Hai Thori Dair K Baad
Wife 2 Husband: Ab Tum Parda Karlo Aagey Pathano Ka Area Hay
by Pak101.com (few years ago!)
Santa by mistake goes into a ladies toilet.
All ladies suddenly stand up
Santa : Izzat dil me ho yehi kaafi hai, Baitho Baitho…:)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Ye scooty kab li
Banta: Kal raat ko EK ladki mujhe scooty par bahut dur le gayi aur boli jo chahiye le lo ,
main Scooty le aya.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta:
Why Is The Police Nick Named
“The Heart Of The Country?”
Santa: It Beats, Beats, Beats
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Baba-If I kiss a boy to kya hoga?
Baba- Narak mein jaogi sidhe?
Girl-Acha agar ap ko kiss karun toh?
Baba-Chalak ladki swarg mein jana chahti hai!
by Pak101.com (few years ago!)