Santa Jaisa Akalaman
Angrejo Ka 1 Month Ka Festival Chal Raha Tha Jismein Wo Non-Veg Nahi Khate.
Unke Mohalle Mein Santa Rahta Tha Jo Daily Chicken Banakar Khata Tha.
Chiken Ki Khushboo Se Preshan Hokar Angrezo Ne Paadri Se Shikayat Ki.
Paadri Ne Santa Ko Bulaya Aur Samjhaya Ke Tum Christian Dharm Savikaar Kar Lo.
Santa Maan Gaya.
To Paadri Ne Santa Par Holy Water Chhidakte Hue Kaha: “You Born As A Sikh Now You Are A Christian”
Next Day Phir Santa Ke Ghar Se Chiken Ki Khushboo Aayi To Sab Angrej Uske Ghar Gaye To Dekha
Santa Chiken Par Holy Water Chhidak Raha Tha Aur Kah Raha Tha
Santa: “You Born As A Chicken But Now You Are Potato“
by Pak101.com (few years ago!) / 1008 views
Similar Jokes
Khuda kare ke tum zindgi me bahut aage bado..
itne aage bado ke jisase bhi milo wo kahe...
.
.
.
“Chalo bhai aage bado..chutta nahi hai..“
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan rishtay k liyea tasveer khichwa raha tha Background main gadha bhi aa gaya
Pathan nay tasveer kay saath yeh likh kar bheja k: "Oye Hum aagay waala hay"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speedsy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side walyboard pe likha hy:YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: (expecting a car) Gift me something which goes from 0 to 100 in 3 seconds when I’m on it.
Husband: gifted her a weighing machine…. .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
7 sadhu 7 chatai par dhyaan lagakar baithe the.
Ek Aadmi aata hai aur sabse bujurg sadhu ko
pranam kar poochta hai: Maharaj ladki nahi pat
rahi hai, kya Karoon?
Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hai aur
kehta hai: chotu ek aur chatai laga de beta...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar-
Pyar,Mohbt,Love sb dya
Pinky ko
Ur
Pinky ne mje he…
Major Rohail-
Kya hova?
Sardar-
Mene Pinky ki plate mese ek
Booti utthai tu usne muje kaat lya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan to Doctor: Aapne Nurse bohat achi rakhi hai.
Uska hath lagte he main theek ho gaya.
Doctor: Janta hon. Thappad ki aawaz mujhe bhi sunaai di thi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Larki ka bap larki se: jise tum pasand karti ho us k pas bangala car jaidad he.
Larki: toba he sub mard 1 jese hote hen wo bhi aap k bare ma yahi puch raha tha
by Raju (few years ago!)
Rita: AcHanak hi tum bacHat krne lagi Ho.
Gita: Ha yaHi mere pati ki akHari kwaHis tHi, dubte samay ve yaHi keH raHe tHe "BACHAO BACHAO"
by Pak101.com (few years ago!)
pappu iz the best. . .:-D. . !!!
Mukesh Ambani::: Agar main
subah se apni car me niklu
to sham tak apni aadhi
property bhi nahi dekh sakta,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pappu:" Hamare paas bhi aisi
khatara car thi, Bech di... :p:O:/:-
D:-
D
Ñ@üghtý þoý
by Pak101.com (few years ago!)