Hum dono Jannati hen
Ek Shohar khubsurat tha aur BV kali thi.
Shohar:Hum dono Jannati hen
BV:Kesy?
Shohar:Tm Mujhy dekh kr Shukar ada krti hoOrM Tumhay Dek kar toba krta hun
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 859 views
Similar Jokes
MAMU :Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein
kaise nikal aya?
GIRL :Ullu to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise
bol pada? .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papa: Beta, teri mummi aaj itni khamosh kaise?
Beta: Papa, mummy ne lipguard manga tha, mene fevicol pakda diya.
by Pak101.com (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Found Answer 2 d Most Difficult Question Ever
What Comes 1st dT Chicken Or Td Egg? O Yaar
Jiska Order Pehle Doge
Vo Aayega!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Larai me Pathan ne Bullet Proof Jacket ki jaga Macher dani pehan rakhi thi..
Poocha: Q...?
Pathan bola: Jis me macher nai gus $kta us me goli kese gusse ga.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Your first job will be to sweep the floor.
But I'm a college student the young man replied.
In that case give me the broom - I'll show you how.
by Pak101.com (few years ago!)
Ladki Deo laga ke Bus pe chadhi,
Ladke ne comment paas kiya Aj kal Phinayal ka Use zyada hota hai'
Ladki boli: 'Fir bhi makkhiya pichha nhi chhodte'
by Pak101.com (few years ago!)
A man found his wife having affair with a guy.
He decided 2 kill himself & his wife.
Apne kaan pe pistol lagai aur bola-
tu khush mat ho agla number tera hai!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boyfrnd Reaches Home: Pack Ur Bag Honey, I've Won Rs10 Crores In A Lottery.
GF: Wow! Thailand Or Switzerland?
BF: Who Cares? U Jst Pack Ur Bag & GET LOST..:-p
by Pak101.com (few years ago!)
The Japanese responded, "If I get thirsty, can drink the fluid."
Next the Sardar asked the British "Why did you bring the seat?"
So the British said "If I get tired,I am not going to sit on the sand. I can sit on this comfortable seat
by Pak101.com (few years ago!)