Musafir (Gard se)
Musafir (Gard se): gard saheb kia gari chalne mein itna waqt hai keh main chaye pi aayon.
Gard: is kay yakeen dilane kay liye mein khud aap ke sath chal sakta hon chaye pine kay liye.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 963 views
Similar Jokes
A man, after being hurt, calls 911 for help.
Man: Operator, operator, call me an ambulance!
Operator: Okay, sir, you're an ambulance!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Major Rohail-
Tum ne machli(fish) pani
Se dhoo k kyu nhi pakai
Nokar-
Major Sab machli ko pani se dhoone
Ke kya zrorat hy
Wo to rehti he pani me hai
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, “lao chabi tala main khol deta hoon”
Aur phir sharabee ne kaha, “Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Aur Biwi Ki Blood Test Ki Report Lene Gaya.
Doctor: “Aapka Aur Aapki Patni Preeto Ka Blood Group Ek Hi Hai?”
Santa: “Hoga, Jaroor Hoga 25 Saal Se Mera Khoon Jo Pee Rahi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Munda: Tu ehni sohni lagdi a tainu heer na akhan ta ki akhan...!!!
Kuri: Teri shakal mere massi de munde wargi tenu veer na akhan ta ki akhan...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Father To Son: If you Dont Pass Ur Exams This Time, Don't Call Me DAD..
After Some Days Father: How Is Ur Result?
Son: Sorry Shaikh Sahab.. Main Fail ho gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
A Big Difference
Between School & Collage:
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Last Bench..
.
.
.
But In Collage If You Were Late,
You Had To Sit On First Bench.. ;-) :-P :D
by inayat khan (few years ago!)
One tourist from U.S.A. asked to Sardar: Any great man born in this village???
Sardar: no sir, only small Babies!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Bacha Paida Hotay He Nurse Se bola
LIGHT AARAHI HAI?
Nurse: No
Bacha Bola: Oh no
PAKISTAN Me Hua Hun..
by Abdul Hannan (few years ago!)
2 ullu ped par ulte tange the
.
.
.
.
acchanak unme se 1 sidha khada ho jata hai
.
.
.
1st ullu - kya hua?
2nd ullu - kuch nahi chakkar aa gaye
by Pak101.com (few years ago!)