2 ullu ped par ulte tange the
2 ullu ped par ulte tange the
.
.
.
.
acchanak unme se 1 sidha khada ho jata hai
.
.
.
1st ullu - kya hua?
2nd ullu - kuch nahi chakkar aa gaye
by Pak101.com (few years ago!) / 1037 views
Similar Jokes
1 Makkhi ganjay k sir per jaa baithi.
Dusri Makkhi ne kaha, “Wah! kya ghar mila hai tujhay”
‘Pehli Makkhi boli,’ “Nahi, abhi to sirf plot kharida hai
by haleema sadia (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par "WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main "DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Shafqat Ali (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Agar Aap Mujhe 14 feb ko Phool Dena Chahte Ho To..
Gobhi Ka Phool
Dena
Apke Piyar Ka Bi Izhar Ho Jayega
Humara Salan Bi Tayyar Ho Jayega
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.:
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dada ji: Puter mere ander sai daant le aa
Pota: Per Dada ji abhe khane ka time nahi hoa
Dada ji: Oh yar wo samne wali buddi ko smile pas kerni
by Mazhar Khan (few years ago!)
Kaash dil ki hasrat poori ho jayai,
Aap dain miss call or wo receive ho jayai,
Sub bhoo ker kerain hum ghanton batain,
Hoosh tub ayai jub aapka balance khatam ho jayai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan K Sar Me Chot Lag Gae.
Nurse: Is Mein 7 Tanky Lage Ge
Pathan: Kitna Paisa Ly Ga
Nurse:Rs. 3000
Pathan:Baji Sirf Tanka Lagwana Hay Karhai Nahi Karwani.
by Pak101.com (few years ago!)
Man to Hotel Manager : Jaldi Chalo, Meri Wife Khirki se kudh kar jaan dena chahti hai.
Manager : So .. Sir What can I Do?
Man : Abey Saale ! Khirki nahi khul rahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji checked his girlfriend's mobile to know
under what name she had saved his number, when
he dialed his number from her phone, it showed
"TIME PASS NO. 8"
by Tanveer Hussain (few years ago!)