Baap bête khana kha rahay the

Baap bête khana kha rahay the to betay nay kaha: Abbu….

Baap nay kaha: chup karo khana khatay waqt baat nahi kartay. 

Jab dono baap beta nay khana kha lia to baap nay kaha:
Beta kia keh rahay the? 

Betay nay jawab dia: Abbu Salan mein makhi thi woh kha gaye hain.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1067 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Meaning Of WIFE

Husband asks, Do u know the meaning of WIFE. It means...
Without Information Fighting Everytime!

WIFE on hearing this says, it could also mean-
With Idiot For Ever.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mission Par Kaise Jaaoon

Bob: Boss, mission par kaise jaaoon, mujhe headek ho raha hai.

Ajeet: Abe head ek ho ya do, kaam to karna hi padegak.!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

1 pathan boht der se 1 Haseen Larki ko Ghoor rha tha
.
Larki:
Kya dekh rhe ho?
.
.
.
.
Pathan:
Hm soch rha tha k agr tm hmara AMMI hota to hm b KHOBSURAT hota.

by Zia Rasool (few years ago!)
bakra ya bakri

Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?
circuit:simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri

by Abdul Sami (few years ago!)
Funny

Shadi se phele Ka
PYAR:
.
.
.
.
“Janu Tum Nahi
To Main Nahi
OR
Main Nahi
To Tum NAhi”
AUR
Shadi K Bad Ka
Pyar:
.
.
.
.
.
“KAMINI”
Aaj Tu Nahi
YA Main Nahi….:P:P

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dunia main kya ker k ae ho??

yamraj hijde se bole-lao tumhara hisab.
dunia me kya krke aaye ho?
hijda-aaye haye harami, abe de ke kya bheja tha jo
hisab mang rhe ho.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Apki bv sirf 5 Ghante ki

Dr. Apki bv sirf 5 Ghante ki mehman hai "i m sorry".

Husband: koi baat nahi dr.saab jb 25 saal nikal gye to 5 ghante bhi nikal hi jayenge…..

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

.
Husbnd: tm se shadi kr k mjhe ek faayeda tou hua hy,
wife: konsa?
Husbnd: mjhe apne sare gunahoun ki saza dunia me he mil gaie..

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife saw a sign board:

Wife saw a sign board:

Shafon suit
Rs 25

... Coton suit
Rs 15

Banarsi suit
Rs 18

Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai

by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Mai bahut pareshan hu

GOLU-Mai bahut pareshan hu
MOLU-Q

GOLU-Yaar maine suna hai biwi doli me baith ke jati H or arthi pe jati H
Or meri biwi taxi me baith k chali Gyi

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook