generation gap
1980 girls : Maa mei Jeans pehanungi
Maa : Nahin beti log kya kahengey ?
2006 girls : Maa mein mini skirt pehanungi
Maa : Pehen Le beti kuch to pehan Le!
by A. Sami (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
Agar Aap Laraii Jharga Kar Ke Maar Kha Ke Ghar Aate Ho To Apne Logo Ka Reaction
Ur dad-chal chod, ab us ladke k paas mat jaana.
.. ... ...Ur mom-are Mere bete ka kya haal kar dia.
Ur sister-bhaiya Dard ho raha hai Kya ??
Ur Lover-kutto ki Tarah ladaai karke pit ke Mere samne kyo Khade Ho ??
But Friend says
Gaadi Nikaal ghar se nikal ke marenge chal!
by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Pathan pehle Rozay ko masjid me naat parhne gya
sab logo ne usy buhat maara
Kyun?
Kyun ke pehle hi rozay mein naat parh raha tha
“Alvidah Alvidah Mahe’y Ramzan”
by Raju (few years ago!)
Paki Boy to Paki Girl: Chand raat ko nikalta hota
hai, aaj din mein kaise nikla ?
PAKI GIRL: Ullu raat ko bolta hai, aaj din mein
kaise bol raha hai?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ny Chalnge Kia K
Vo Minar E Pakistan Ko Sir Pr Utha Kr India Ja Skta Hy,
Hazaron Log Ekathe Ho Gay
Sardar Bola: “Inu Chuk K Mery Sir Ty Rakho”
by Pak101.com (few years ago!)
1 Banda Bus me 1 Molvi ko daikh kr darty darty pochta hai.
“Movi sab,
Ap
?
?
?
?
?
?
Dam Darood waalay Molvi ho , ya bomb BArood walalay.. ?
by Pak101.com (few years ago!)
DUKANDAAR: iss bori pay mat baithna, phat jaye
gi!
Gahak: kyun, iss main Ghubaray hain?
Dukandaar: nahi… "KEEL" hain
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa- Mai tumhe car,new ghar le ke duga
Aur bahut sa gold bhi dilvauga
Girlfriend- Aaj park me mujhse milne aaoge na
Santa-agr meri biwi ne bus ka karaya diya
tu zaroor aauga
Tumse badh ke thoda hi mere liye kuch hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pthan se kisi ne pucha: Radio or Akhbar me kya farq hy?
Pthan (Boht sochny k baad)
Dekho yara
bat ye hy k
“Radio me ap Rotiyan to nhi Lpait sakty na?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?
Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa - “Tum is ladki kojaante ho?”
Banta- “Ha,kabhi mai iske saath soya karta tha!”
Santa- “Achaa! kab? kaha?”
Banta- “Jab mai college me padta tha!
angreji ke claas me !
by Tanveer Hussain (few years ago!)