Doctor Ne Khansi K Mareez Ko
Doctor Ne Khansi K Mareez Ko
Motion Lagnay Ki Dawa Day Di.
Compouder:
Aap Ne Motion Ki Dawai Kyun Di?
Doctor:
Ab Wo Khansney Se Pehlay
100 Dafa Sochay Ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 865 views
Similar Jokes
Santa Ne Apna Ghar Construct Kiya..
Construction Ke Baad Uper Wale Part Par Color
kiya,
Aur Nechay Wale Part Par Likh Diya
"SAME AS ABOVE"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Captain: Naujawanon Come Forward
Sardarji Does Not Move
Captain: You Did Not Move Forward, Why?
Sardarji: Oji You Said 9 Jawanon, I Was The 10th In Line!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Shopkeeper:
Bhaiya Calculator Dihkao..
.
.
Shopkeeper:
CASIO.....???
.
.
.
.
.
.
Girl:
Main theek hu, Aap sunao... :
by Pak101.com (few years ago!)
Papa:Beta, mummy bahut chup-chup baithi hai kya baat hai?Beta:Papa, mummy ne LIPGUARD maanga tha, maine FEVIQUICK pakra diya...
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: “Raat mene ek movie dekhi jis me ek churail kabhi mere aage kabhi mere pichhe”.
Wife: “konsi movi dekhi”.
Husband: “Apni shadi ki”:):)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bittu Ki Mummy Se Padosan: Janti Ho, Kuch Log Mujhe Meri Beti Ki Saheli Maan Lete Hai.
Bittu: Aunty Kya Apki Beti Abhi Se Apki Umra Ki Lagti hai ?
by Pak101.com (few years ago!)
Janty ho. Raat mai
Sab se zyada maza. Kab Aata hy!
Jab kisi soay hue ko jaga ker kaha jaye.
K
“chal vai kaka os Manji ty hoja”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Terey Merey
Pyaar Ka
Aisa Nataa Hai,
Dekh K SURAAT Teri ;***; x(@..@)x “(—)”
Mujhko
KHOAF AATA HAI..:-
Ammiiiii…… Bhaaoøwww”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan to Doctor: Aapne Nurse bohat achi rakhi hai.
Uska hath lagte he main theek ho gaya.
Doctor: Janta hon. Thappad ki aawaz mujhe bhi sunaai di thi.
by Abdul Hannan (few years ago!)
A Rule for success:
Always consult a lady before doing any important task in your life.
.
.
.
.
.
.
.
But act opposite to her advice
by Abdul Hannan (few years ago!)