Man To Super Hot Air-Hostess
Man To Super Hot Air-Hostess: “What Is Your Name?”
Air-Hostess: “Eva Benz!”
Man: “Wow, Lovely Name, Any Relation With Mercedes Benz?”
Air-Hostess Replied Smiling: “Yes, Same Price!!“
by Pak101.com (few years ago!) / 906 views
Similar Jokes
Dada;aik zamana tha jb mein sirf 10 rupee me ghee,dhoodh, dalein, sub kuch le ata tha.
Pota;ab ye bagairti nai chalti jagah jagah camere lag gae hain
by Sabir shah (few years ago!)
Santa Ne Ek Din Badi Udasi Se Apne Dost Banta Ko Bola.
Santa: “Yaar Meri Biwi Gussa Bahut Karti Hai”
Banta: “Meri Bhi Pahle Karti Thi Ab Nahi Karti”
Santa: “Achha, Aisa Tum Ne Kya Elaaj Kiya?”
Banta Muskurate Hue: “Kuch Khas Nahi, Wo Ek Din Gusse Mein Thi, Maine Kah Diya Ke Budhape Mein Gussa Aa Hi Jata Hai, Us Din Se Wo Gussa Nahi Karti“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.
Woh Ghussay Se Darwazy Per Gaya Aur Bola:
"Kon KUTTAY Ka Bacha Hai?"
...
Bahir Se Aawaz Aai:
.
.
.
Abbu Main Hon "BILAWAL"
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.
Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”
Santa Khush Hote Hue: “I Am
Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“
by Pak101.com (few years ago!)
Girl college mein new sendal daalke gyi..
.
.
Boy:” sendal kitne acchi hai..
.
.
.
Girl:” hmmm utaru kya..???
.
.
.
.
.
Boy:” but jeans or top toh ussse bhi acchi hai…
Girl shock..Boy RocK..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl Friend: Darling , Tum mere liye sitaray
tor kar la sakte ho?
Boy Friend: Mujhy koi amrood torne nahi deta
tum sitaaron ki baat karti ho..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Snta Ko Elecrtic Chair P Bitha K Maut Ki Saza Sunai Gai
Jalad-Aakhri Khuahish Kya Hai?
Snta-Mujhe Dar Lag Raha Hai Mera Hath Pakad Le
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: You cheated with me.
Shop Keeper: No, Sir aapko 100% Japani Radio diya hai.
Pathan: No..
Radio kay andar se Larki bolta hai. This is Radio Pakistan.
by Abdul Hannan (few years ago!)
ik Sardar jab bhi kapray dohta tu bht Zor ki barish ho jati.Aik din bht dhup nikli to sardar ny shukar kiya aur dukaan say SURF lenay chala gaya, Jb dukaan mai enter hua to,”Badal” bohat zor say garja, Sardar ne “BAADAL ki tarf dekh kr kaha:
“KIDHR?? Main Te Nimko Lain Aya Wan”
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher santa sey Koi aisa jumla bnao jis mai
'MAGAR' 2 dafa istamaal hua ho,,,
santa:-
"Wo Mery aagy chal rahi thi or main us k"!!
'MAGAR'
'MAGAR'
by Pak101.com (few years ago!)