Man To Super Hot Air-Hostess

Man To Super Hot Air-Hostess: “What Is Your Name?”
Air-Hostess: “Eva Benz!”

Man: “Wow, Lovely Name, Any Relation With Mercedes Benz?”
Air-Hostess Replied Smiling: “Yes, Same Price!!“

by Pak101.com (few years ago!) / 906 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Aik wo bi zamana tha

Dada;aik zamana tha jb mein sirf 10 rupee me ghee,dhoodh, dalein, sub kuch le ata tha.
Pota;ab ye bagairti nai chalti jagah jagah camere lag gae hain

by Sabir shah (few years ago!)
Biwi Ka Gussa Hamesha Ke Liye Kaise Shant Kare

Santa Ne Ek Din Badi Udasi Se Apne Dost Banta Ko Bola.

Santa: “Yaar Meri Biwi Gussa Bahut Karti Hai”

Banta: “Meri Bhi Pahle Karti Thi Ab Nahi Karti”

Santa: “Achha, Aisa Tum Ne Kya Elaaj Kiya?”

Banta Muskurate Hue: “Kuch Khas Nahi, Wo Ek Din Gusse Mein Thi, Maine Kah Diya Ke Budhape Mein Gussa Aa Hi Jata Hai, Us Din Se Wo Gussa Nahi Karti“

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Ek Aadmi Ka Darwaza Zor Se Baja.

Woh Ghussay Se Darwazy Per Gaya Aur Bola:

"Kon KUTTAY Ka Bacha Hai?"
...
Bahir Se Aawaz Aai:

.
.
.

Abbu Main Hon "BILAWAL"

by Pak101.com (few years ago!)
Agle Janam Ka Moh Achha Nahi

Santa Market Ja Raha The Achanak Ek Ladki Usse Takrai Aur Boli.

Ladki Muskurate Hue: “I Am Sorry”

Santa Khush Hote Hue: “I Am

Santa Singh, Nice To Meet You Miss Sorry“

by Pak101.com (few years ago!)
Girl shock..Boy RocK

Girl college mein new sendal daalke gyi..
.
.
Boy:” sendal kitne acchi hai..
.
.
.
Girl:” hmmm utaru kya..???
.
.
.
.
.
Boy:” but jeans or top toh ussse bhi acchi hai…

Girl shock..Boy RocK..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl Friend


Girl Friend: Darling , Tum mere liye sitaray

tor kar la sakte ho?

Boy Friend: Mujhy koi amrood torne nahi deta

tum sitaaron ki baat karti ho..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aakhri Khuahish Kya Ha

Snta Ko Elecrtic Chair P Bitha K Maut Ki Saza Sunai Gai

Jalad-Aakhri Khuahish Kya Hai?

Snta-Mujhe Dar Lag Raha Hai Mera Hath Pakad Le

by Pak101.com (few years ago!)
You cheated with me

Pathan: You cheated with me.
Shop Keeper: No, Sir aapko 100% Japani Radio diya hai.
Pathan: No..
Radio kay andar se Larki bolta hai. This is Radio Pakistan.

by Abdul Hannan (few years ago!)
ik Sardar jab bhi kapray dohta

ik Sardar jab bhi kapray dohta tu bht Zor ki barish ho jati.Aik din bht dhup nikli to sardar ny shukar kiya aur dukaan say SURF lenay chala gaya, Jb dukaan mai enter hua to,”Badal” bohat zor say garja, Sardar ne “BAADAL ki tarf dekh kr kaha:
“KIDHR?? Main Te Nimko Lain Aya Wan”

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher santa sey Koi aisa

Teacher santa sey Koi aisa jumla bnao jis mai

'MAGAR' 2 dafa istamaal hua ho,,,

santa:-

"Wo Mery aagy chal rahi thi or main us k"!!
'MAGAR'
'MAGAR'

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook