Btao tumhain

Wife: Btao Tmhe Main Kitni Achchi Lagti Hoon
Husband : Bahut Zyada
Wife : Phir Bhi Kitni
Husbnd : Itni Ki Dil Chahta Hai Tumhari Jaisi 1 Aur Le Aaun.

by A. Sami (few years ago!) / 1022 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Kutta punch Q hilata hai ? .

Kutta punch Q hilata hai ? . . . nahi pata Ans :- Qki punch me itni takat nahi hoti K wo kute ko hila sake. ha ha ha...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mother day

Teacher:mother day par maan kaisi hasti hai
Pathan:hahahahahahahahahaha aise hasti hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Santa being romantic to his wife

Santa being romantic to his wife.
“One day God tested me , erased all my memory and asked do you remember anyone now?
I told Him your name and He replied, “I am sorry some viruses cannot be formatted””

by Pak101.com (few years ago!)
Dad-exam kaisa hua?

dad-exam kaisa hua?
son-Q. no 1 chhut gaya. 3 ata nahi tha. 4 karna bhul gaya. 5 nazar nahi aaya.

dad-Q. no 2 ? son-bas wahi galat ho gaya.. (-;

by Pak101.com (few years ago!)
Darling Aaj aisi koi romantic

Premi:-darling,aaj aisi koi romantic baat karo jisse mere pair zameen per na rahe.
Premika:-to aap faansi kyon nahin laga lete?

by Pak101.com (few years ago!)
7 reasons why

7 reasons why I chose Engineering!

1) I hate 2 Rest

2) I have already enjoyed life in childhood.

3) I love tension.

4) I dont want to spend time with family..

5) I want to take revenge from myself

6) I love to study on Sundays & holidays too...

7) Pass hone ki khushi bardasht nahi hoti thi yar, kasam se.

by Pak101.com (few years ago!)
Boy:Makhiya mar rha hu

Girl:Kya kr rahe ho
Boy:Makhiya mar rha hu

G:Kitni mari
B:3male 2 female

G:Kese pata?

B:3 Beer bottle pe the aur 2 Phone se chipki thi.

by Pak101.com (few years ago!)
Har kisi pe aitbar karna chod

Har kisi pe aitbar karna chod do
Wah Wah
Har kisi pe aitbar karna chod do
ACP says: Daya Darwaza tod do

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Two cockroaches sitting in washroon

Two cockroaches sitting in washroon eating potty.

One said to other: Yaar mujhe potty aa rahe hai.

Other said: Yaar khane ke time pe to aise batain mat kiya karo.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Waah Re Pathano

Pathan Ne ek Bache Ka Kidnap Kiya Or Kaghaz Pe Yeh Likh Ke Bache Ki Peeth Pe Chipkaya

10 Lakh Kal Subah Pull Ke Neechy Pahuncha Do

Or Bache Ko Ghar Waapis Bhejh Diya

Doosrey Din Woh Pul Ke Neeche Gaya Tu Usse Paise Mil Gaye Or Sath Kaghaz Pe Likha Tha

Khuda Qasam Paise Ka Ghum Nahi, Ghum Iss Baat Ka Hai Ke Pathan Ne Pathan Ko Loota

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook