it is said that
It is said that Husband is the head of D family,
But
Remember that wife is D Neck of D family.
& the Neck can turn the Head exactly D way she wants.
by A. Sami (few years ago!) / 908 views
Similar Jokes
1 pthan ne molvi se kch pucha
molvi ne2 thapar laga diya
1 admi ne pthan se puchatmne kya bola molvi ko?
Pthan:ma ne srf pucha k valentine day kinmaz kab ho ge
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl Romantic Mood Mein Rajnikanth Se Boli.
Girl: “Ek Chutki Sindoor Ki Keemat, Tum Kya Jaano?”
Rajnikanth: “0.00078924576 Rs. Per Gram.”
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Tum Cricket dekhate ho
Santa: Han
Banta: Kisi Mahila Cricket Player ka naam batao
Santa: Simple, Mahila Jayewardane
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta:truch dekh kar tm kiun kanpte ho.
Santa :aik truck driver meri bv le gaya tha me sochta hun kahen wapas karne na aa raha ho.
by Sabir shah (few years ago!)
>> Ammi ne kaha Sms Chor do
=Abba ne kaha Night pkge karana chor do
=Dostun ne kaha Mobile se belns Churana chor do
=PaAro ne kaha Ganney ka Rus Peena chhor do..
=Andhay ne kaha mujhe SARAK k us paar chor do
*OR
=Ek Din aayega , Jab GIRL FRIEND ke Bachay bolengey:
=MAMU Zara School chhor Do..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dil badal na dena sim ki terha
Mohabbat low na krna battery ki terha
Pyar kam na krna balance ki terha
Hamesha meri zarurat mehsus karna charger ki terh
by Mazhar Khan (few years ago!)
MOLVII: ... jab mein mar jaun to Saamney
walon ko with family zaroor bulana,
Bevi: wo Q?
.
... .
.
.
.
.
Molvi: Suna hai k Un k Ghar ki Larkiyan Laash se
Lipat Lipat k Roti hen.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Saccha dost wo hota hai,
.
Jo exam mein aap ke paas wali,
.
.
.
Window ke samne aake bole??
.
.
.
.
Abey kitna likhega ??
jaldi chal teri wali jaa rahi hai… :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Cricket Khel Kar Aya,
Dost:
Kitnay Runs Banay?
Sardar:
Triple Century Hone Me 299 Run Baqi Thay,
Kanjar Ne Out Kar Dia!
by Pak101.com (few years ago!)
Gillani Ne Zardari Ko Msg Kiya:
Please Aik Mazahiya SMS Bhejo.
Zardari:
Sorry Mein Abhi Namaz Parh Raha Hoon.
Gillani:
Ha Ha Ha Ha Ha,
2, 3 Aur Bhejo…!!!!
by Pak101.com (few years ago!)