Kahi Khushi Se Mar Hi Na Jaye Ye
Ek Ladke Ko Girls Hostel Mein Naukri Mil Gayi.
Do Mahine Baad Hostel Ki
Warden Ne Use Bulakar Kaha.
Warden: “Tum Apni Salary Nahi Lene Aaye?”
Ladka Chikhte Hue Bola: “Kyaaaaaa?, Salary Bhi Milegi?
by Pak101.com (few years ago!) / 1056 views
Similar Jokes
God thought that since
he couldn’t b everywhere
he made a mother.
Then devil thought that
he couldn’t be everywhere
he made a mother-in-law.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan apni unparh BV say:
Pathan apni unparh BV say:
Chal honeymoon per chaltay hain.
Wife: Nahi mujhe kapray dhonay hain tum meray bhai ko lay jao.
Pathan:O Yessss !!!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Technology Has Its Own Limitations
Google May B D Most Powerful Search Engine
But It Can’t Search N Locate
D Chappal I Lost At Masjid Last Friday!
Ki Faida
by Mohammad Ali (few years ago!)
Friend: Sardar Ji Tum ne apni Bewi ko talaq kion de di?
.
Sardar: Yar asal mai uska character boht kharab tha.
Shadi mujh se ki thi owr bachay Bagwaan se mang rahi thi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Memon Shadi Ki Raat Main Bv Se:
Apna Haath Dejye..
BV Ne Sharma K Kalai Aagay Barha Di Or Ankhain Band Ker Leen,
Jab Thori Der Me Ankhain Kholeen To Memon Marker Se Haath Pe
Ghari (Watch) Bana Raha Tha…
B.V: Ye Kia?
Memon: Moo Dikhaee…
by Pak101.com (few years ago!)
A Funny man & his wife go to a coffee house. Funny man buys 2 cups of coffee.
Funny Man: Drink quickly... drink quickly... before it gets cold.
Wife: But why...
Funny Man: They charge Rs. 50 for hot coffee and Rs 100 for cold coffee.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar-
why r all these people running?
Man- This is a race, the winner will get the cup.
Sardar-If only the winner will get the cup,
why r others running?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: Begum tumhari gerdan pr ajeeb si cheez hai. . .
Jisay daikh kr khouf aata hai . . .
Begum(dar k): Wo kya?..
Husband: Tumhara Munh
by Pak101.com (few years ago!)
Iqbal (Ahmad say):dunya ka sab say taqat war aadmi kon hai?
Ahmad: traffic police jo sirf hath kay aik isharay say sainkron garyan rok leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathaan (khan sahib) ki biwi aik din unki taraf mounh ker kay lait gayee
tou baray pyaar say kehnay lagay " aray begum aaj hum say kutch narzgi hai"
by Tanveer Hussain (few years ago!)