1 Aadmi Ne akhbaar main
'1 Aadmi Ne akhbaar main add Dekha:
Purana Mobile Do or New Mobile Lo.
Wo Us A....'
by Mazhar Khan (few years ago!) / 821 views
Similar Jokes
Pathan Ko Aik Bandar Mila. Wo Usay Police Station Le Gaya.
Inspector: Isay Zoo Le Jao
Aglay Roz Inspector Ne Pathan Ko Bandar K Saath Bus Stop Pe Dekha
Inspector: Isay Zoo NahiN Le Kar Gaye?
Pathan: Kal Main Isay Zoo Le Gaya Tha, BaRa Maza Aaya. Aaj Hum DonoN Film Dekhnay Ja Rahay HaiN
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Oye Banta Machli Khayega?
Banta: Nahi Yaar Usme Kaante Hote Hain.
Santa: Oye Chadd Yaar, Chappal Pahen K Kha Lena.
by Pak101.com (few years ago!)
5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher Students Se:
"MY BEST TEACHER" Par mazmoon likho
.
Thori dair baad ek student ne uth kar Pucha:
"Sir ganjay ko English mai kia kahty hain?"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
What is Breakup,???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"It is a matter of time when a Jaanu bec0mes Jaanwar n Cutie bec0mes Kutti.."Yay Tounge
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar: ik wari me chota jia hunda C
Me Minar-e-Pakistan to gir gia c.
2nd sardar: Fir mar gia c k bach gia c?
Sardar: Menu ki pata me te chota jiahunda C
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher : Which is more important to us, the sun or the moon?
Pupil: Moon... Teacher : Why?
Pupil : The moon gives us light at night when we need it but the sun gives us light only in the day time when we don't need it.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Suit to bohot acha pehna hai.
Girl: thanks
Boy: Lipstick bhi achi hai.
Girl: thanks
Boy: Makeup bhi bohot acha hai.
Girl: thanks
Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 aurton ko 20 saal ki saza mili 20 saal ek sath jail me guzaar kar jab dono riha hui to dono ne muskurate hue kaha
Chalo ab baqi batein ghar phnch kr krte he :P
by Pak101.com (few years ago!)
During a software company interview:
HR: Suppose i select u, where do u see yourself 5 yrs from now?
Student: At home waiting for d joining date..:-)
by Pak101.com (few years ago!)