Same Blood Group
Doctor : App Ka Aur Aapki Biwi Ka Blood Group Ek Hi Hai?
Sardaar :Hoga Zarur Hoga
25 Saalse Mera Khoon Jo Pee Rahi Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1066 views
Similar Jokes
Customer: Hi, this is Celine. I can’t get my diskette out.
Tech support: Have you tried pushing the Button?
Customer: Yes, sure, it’s really stuck.
Tech support: That doesn’t sound good, I’ll make a note.
Customer: No, wait a minute, I hadn’t inserted it yet, It’s still on my desk. Sorry….
by Pak101.com (few years ago!)
Santa found answer to the
most difficult question ever-
What comes first the chicken or the egg ?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?
banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.
santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note diyaa tha :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?
Pathan:AMROOD khanayBandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;
pathan. pata ha:Main AMROOD sath laya hon..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor Parche pe aisa kya likhta hai jo kewal Medical Store waale hi samajh paate hai..
Wo likhte hai:---
"Maine to Loot Liya tu bhi Loot le..."
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: 5 mark lekar bhi tum has kyu rahe ho?
Student: main yeh soch raha hoo ke woh 5 marks kaise mila :
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Hotel Jo Sirf Naye
Shadi-Shuda Couples Ke Honeymoon Ke Liye Bana Tha,
Uske Gate Pe Ek Bada Sa Sign
Board Laga Tha, Jispe Likha Tha.
Kripya Khidki Ke Parde Hamesha Dal Ke Rakhe,
Aapka Pyar Andha Ho Sakta Hai Par Humara Staff Nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Tumhara Pen me Ink nahi hai kia?
Girl: andhe ho kia?Chal to rAha hai,,
Pathan: Acha to Phir apna number likh k dikhao,<
(',')/' />
O teri kher_/ / bchi sy nmbr leny ka nia treqa.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy To Girl :
You Look Like A Barbie !
...Girl :
Thanks!
So You Mean
I m Tall And Beautiful ?
Boy:
No, Plastic And Without Brain..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..
Aik boli k Aaj sunday Hay.
or 2sari boli ni Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun.
Jo Juma parh k Aya Hun?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)