Santa amrud bech rha tha
Santa Amrud bech rha tha
Banta- Agar amrud me kida nikla to?
Santa-To saaf baat hai...
Phale Hi Bol dete hai
hum kide ke alag Paise Lenge
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 982 views
Similar Jokes
Eik gora pakistan aya hamarey culture ko seekne aur jab wapus aya tho logo ne usey poocha ke kya seeka hai thumne tho bola "BIJLEE RALA BIJLEE LARA!"
by Pak101.com (few years ago!)
Frog: Sardaron ka dimagh nai hota. Sardar: Hota hay.
Frog: Nai hota-Nai Hota-Nai Hota (& jumps in water).
Sardar:Le Dass! eday wich khudkushi karen di kerri gal a.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik pathan hotel mein kamra lene ke liye reception Par mojood clerk se behas kar raha tha
Clerk dekhiye janab Koi kamra khali naheen hai
Pathan: Agar wazire azam aa jayein tu kia onnhein kamra do ge?
Clerk: kion naheen!
Pathan: phir mujhe woh kamra de doKion ke wazire azam tu naheen aa rahe aaj
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: Aapko pata hai sharab peena haanikaarak hai…. aur is baarey main mujhe aapse baith kar baat karni hai.
Patient: Theek hai doctor, Sham ko chandni bar mein milte hain wahan baithte hain……
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Upperwale ki daya se teen larkiyon ke baad mere larka hua hai
Banta: Yaar tumhare upper kaun rahata hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bacha Ghar se
Maar kha kr Ghusy me sko0l
ja raha tha
Rasty mn kisi ne
Pocha
Beta
Studnt ho ?
Parhty ho ?
Bacha:
Nae MaRaSsi hun
uniform pehan kar mujra krne
jata hun
by Pak101.com (few years ago!)
Rahul gandhi Se Interview Me Pucha Gaya:
Agar 2 Minute K Liye Aapko P.M Bana Diya Jaye
To Aap Kya Karenge..??
Rahul: Hum Maggi Noodles Banayenge..
Interviewer: Why.??
Rahul: 2 Minute Me To Sirf Maggi hi Ban Sakti Hai..
Interviewer: Agar 5 Saal K Liye Bana Diya Jaye.??
Rahul: Hum 5 Saal K Liye P.M Nahi Banege..
Interviewer: Why.??
Rahul: Itni Maggi Kaun Khayega!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Kal ka kam aj mat karo,
kiun k ho sakta hai kal wo kaam karna hi na pare h
by Sabir shah (few years ago!)
Change Cannot Be Found,instead Change Must Be Brought By You."
Superb Lines By Rahul (Canteen Wala)
means. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Meherbani Karke Khule Paise De..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Santa ye batao tense kitne tarah ke hote hai?
Santa : Teen maidam.
Teacher : Teeno ke ek-ek example batao.
Santa : Madam, meine kal aapki beti ko dekha tha. Aaj mein ussey pyar karta hu aur kal mein ussey bhaga kar le jaunga.
by Pak101.com (few years ago!)