Santa amrud bech rha tha
Santa Amrud bech rha tha
Banta- Agar amrud me kida nikla to?
Santa-To saaf baat hai...
Phale Hi Bol dete hai
hum kide ke alag Paise Lenge
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 981 views
Similar Jokes
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan samose khol kar ander ka masala kha raha tha.
1 admi ne pocha pura kiun nahi khate?
pathan bola:baba doctor ne bahir ki cheez khane se mana kia hai.!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dukan ka malik santa se-grahak ko kbhi khali nhi jane dena! Agr dukaan me vo cheez nhi h to dusri offr kro. Grahak-toilet paper dena.Santa-wo nhi h REGMAL lelo
by Pak101.com (few years ago!)
Banta class mein – madam maine “abc” yaad karli..
Madam -ok , to sunao..
Banta – abcdefghijklemnopqrstuvwxyz…..
Madam - arey aise nahi ….aise suna A for apple
Banta – ok madam…. A for apple.
by Pak101.com (few years ago!)
Mata-pita apne bacho se bolte hain k Dil lgakar pdhai karo.
Magar unhe kon smjhaye ki Dil lgane k baad pdhayi kha hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar ki chatri me hole
tha,
kisine pucha,umbrella me hole
kyu?
Sardar bola,Oye barish ruk
jayegi to pata kaise chalega.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Apne Kandhey Pe
Tota Bithaey Ja Raha Tha
1 Admi Ne Pucha:
Ye Konsa Janwar Hai?
Tota Bola: Pathan Hai Sala…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni: 20 Saal Tk Meri Koi
Olad Ni Hoi.
.
.
2nd Sardarni:Te Fer Tu Ki Kita ?
1st: Fer Me 21 Saal Di Hoi Te
Abbay Ne Mera VIYAH Kr Ditta
“Fer Ja K Kaka Hoya
by tanveer hussain (few years ago!)
2 Lovers plan to suicide. Boy jumped first, Girl closed her eyes and return back saying love is blind. Boy in air opened his parachute saying love never dies.
by Abdul Sami (few years ago!)
Man to wife on wedding night: "Are you sure I'm the first man you are sleeping with ? "
Wife replied: " Of course honey, I stayed awake with all the others !"
by Pak101.com (few years ago!)