topi kiun phan kar aay ho
Teacher, gul khan tum class mein topi kiun phan kar aay ho
Gul khan, teacher kisi ko pata na chalay kay mery dimag mein kia chal raha hai…
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Police wala apne SON se.
School se apka result acha nai aya
is liy tmhara kal se Khel & T.V band.
Son. Ye lo 50 ka note or mamla yehi rafa dafa kro
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Two Frogs Sitting Together 1St Frog: Trrrrr 2nd Frog: Trrrr 1st
Frog:Trrrr 2nd Frog:Trrrr 1st Frog: Taratrrr 2nd Frog: Yar Topic Change Na Kar....
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:aik din mujhe bahut gussa aya aur me ne zor se dewar pe laat mari aur wo toot gai.
Dost:aby jhoot mat bol
sardar:dewar nai meri laat toot gai thi
by Sabir shah (few years ago!)
Eik sheikh road se Guzar raha tha achanak usne jhuk kar road se kuch uthaya
aur zor se chillaya,
“KAMINE LoG Potti bi aise karte hain jese koi Samosa Para ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher ne 1 bache ki Mother ko likha k bache ko
Nehla k School bheja karen,
Mother ne Notes Parhne k baad likha k
bache ko Parhaya Karen,
Sunga Na Karen..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
santa- soch raha huin ki usa ghum aauin, kitane paise lagenge.
banta- kuch bhi nahi
santa- wo kaise?
banta- sochane ke paise nahi lagate.
by Pak101.com (few years ago!)
Tech: jab bijli chamkti ha
to hum ko roshni pehly aor
awaz bad me Q ati ha?
Sardar: Kyonki hamari aankhen aagey hai aur kaan piche......
by hearthackervsgirls (few years ago!)
What is the difference between Monkey & Donkey ?
Monkey saves this message &
Donkey deletes this message.
Choice is yours
by Mohammad Ali (few years ago!)
Husband: sir meri wife kho gai hai
.
.
Postman: Yeh post office hai police station nahi..
.
.
.
Husband: ohh sorry..!
.
.
Saala khushi k mare kaha jaau, kuch samjh mein nahi aa raha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)