Tum kis Khandan Se Ho?
Sir=Tum kis Khandan Se Ho?
Ladka=Janwaro k.
Papa Mujhe Ullu ka Pattha,
Mummy Mujhe Gadha,
Dadaji Sher ka Beta
Aur Dadi Bandar Kehti he
by Pak101.com (few years ago!) / 1176 views
Similar Jokes
jo rat ko khana nai khaey ga usay 5Rs milay gy
Bachay 5Rs le kr so gaey
subha Sheikh says:
Jo bacha 5 Rs de ga usay nashata milay ga..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Height of teasing:
Pappu was sitting near the window&singing.
"kabutar ja ja ja"
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
then Pappu's mom asked him:-
"Kya hua beta SMS pack khatam ho gaya kya??"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumhari zindagi mai sab se zada kis book ne madad ki ha?
Student: Mere Papa ki cheque book ne.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
American: Hamare yahan shaadi e-mail se bhi hoti hai.
Laloo: Kamal hai hamare yahan to shaadi sirf female se hoti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa On 60th Birthday:
Banta: Ye Cake Pe Bulb Q Lagaya Hai?
Santa: 60 Candles Lagane Me Mushkil Ho Rahi Thi.
.
Isliye 60 Watt k Bulb Laga Diya. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik Ne Pappu Ko Naukri Se Nikal Diya….
Maalik: Meine Jab Se Tumhe Naukri Se Nikala Hai….
Tum Roz Mere Ghar Ke Saamne Tatti Kyun Karte
Ho,
Pappu: Aapko Yeh Ahsaas Karane Ke Liye Ki Naukri
Se Nikalne Ke Baad Mein Bhooka Nahi Mar Raha
Hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher : Santa ye batao tense kitne tarah ke hote hai?
Santa : Teen maidam.
Teacher : Teeno ke ek-ek example batao.
Santa : Madam, meine kal aapki beti ko dekha tha. Aaj mein ussey pyar karta hu aur kal mein ussey bhaga kar le jaunga.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher says to student, In Algebra
A=B
&
B=C.
It means A=C.
Now give relevant example.
Student: Sir, I love you & You love your daughter,
It means that I love your daughter.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pyar Kya hai.. ??
P: Phone Karo =Paise ki barbadi
Y: Yaad Karo= Dimag ko tension
A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho
R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..
Toh tension mat lo yaar,
Mat karo Pyar vyaar.. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl:
Lekin mein tumse Umer mein 1 saal barri hoon..!
Pathan:
Oye baaji fikar kyun karta hy,
Hum tumse aglay saal shaadi karlega..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)