aik fakir aik admi se behk mangte hoye
aik fakir aik admi se behk mangte hoye bola Allah ke naam par kuch de do,baba aap ki rozi main barkat ki dua Karen gain.
admi foran bola baba jee apne liye bi dua kar lijye.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
A Pathan Was Playing
“Kon Banega Carore Pati”
Shahrukh Khan Asked:
“Apne Baap Ka Naam Batao”
Pathan Replied:
“Hu Ko Pagal Samajhti Haikya?
4 Options Kidhar Hain..
by Pak101.com (few years ago!)
Mufti Asif Ali Zardari Apni Book
(Sheri Rehman k Jalwe)
Men Farmatay Hen.
Chicken Broast Aise Pakao k Kacha Na Ho.
Or
Muhbt Aise nibhao k Bacha Na Ho.
by Abdul Sami (few years ago!)
Teacher:
"Qarz-E-Hasna Kisay Kehte Hain"?
Pathan:
"Jab Qarz Denay Wala Paise Wapis Mangay, Aur
Qarz Lene Wala HANS Day, To Usay Qarz-E-Hasna
Kehte Hen"!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Aadmi ne Add dekha
"PURANA MOBILE DO AUR NEW MOBILE LO"
Wo us address per pohancha tu wahan koi shop nahi thi.
Us ne waha par 2 Larkon se is Add k bare mey poocha
Unhoon ne GUN nikal k kaha:
ye Add Hum ne dia tha
"CHAL YE PURANA MOBILE DE AUR JA KR NEW MOBILE LAY"
by Pak101.com (few years ago!)
?1 aadmi chaabi se apna kaan khuja raha tha...
Ek Sardar use gor dekh raha tha
kuch der baad bola-
bhai sab agar aap start nahi ho rahe ho to dhakka Lagadu
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kr Sakte Ho?
Pathan: Mai Snake K Sath Khel Skta Hon
Admi: Wo Kese?
Pathan: Hamare Mobile Mai
Snake Wala Game Jo Hai;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Little boy: Aunty, what is inside your stomach?
Pregnant Lady: It's a cute little baby.
Little Boy: If it is cute, why did u eat it?
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan 2sre Se:
O Yara Humare Pait Me Gas Hy…!!!
2sra Pathan:
Khuda Ka Shukar Hy K
Petrol Nahi Hy Wrna
Amrica Qabza Kr Leta..!
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: mera beta meri baat sunta hi nahi hai
Banta: kyu? itna gamandi hai kya?
Santa: nahi. woh behara hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hai ?
Dukandar :
Hm pathano ko koi cheez nhi bechte.
Pathan after 1 month clean shave or 3 piece suit pehn kr gya :
Pathan :
Ye FRIJ kitne ka hy ?
Dukandar:
Hm pathano ko chezen nhi bechte.
After 2 months full Angrez ban k gya :
What’s the cost of that FIRIJ
Dukandar :
Hm pathano ko chezen nhi bechte.
Pathan gusse me :
Tujhe kese pata chal jata hai k me pathan hon ?
Dukandar :
Q k ye FRIJ nhi ” ALMAARi ” hy.
Geo Pathan…
by Tanveer Hussain (few years ago!)