How old are you Shobit?

Rahul: How old are you Shobit?
Shobit: i'm 7 years old.

Rahul: You know what when I was in your age I was also 7.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 940 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A phtan call wife

A Pathan Calls Wife
Ghar Nhi Aa Skta
Car Ka Steering Gera Sb Chori
Ho Gya
After 5 Min
He Calls
Aa Rha Hu
Galti Se Pichli Seat Pe Beth Gya
Tha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna Apun ka desh kaun chalata

Munna-apun ka desh kaun chalata hai? Circuit-bhai simple hai...apna SMS. Munna-kya fekta hai?Circuit-bhai sms bole to ....SARDAR MANMOHAN SINGH...

by Pak101.com (few years ago!)
Ek bar ek ladka samosa

Ek bar ek ladka samosa ke bich ke aalu ko kha raha tha aur bahar ke hisse ko phek raha tha.

Dushra dost usse poochta hai ke tum samose ke sirf aalu ko kyun kha rahe hoo?

Pehla: Doctor ne mujhe bahar ke chejo ko khane se mana kiya hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Asi larki chahye

LADKi waLe PANDiT ko: hume aisa LADKA chahiye
jo kuch KHATA-PITA NA ho
PANDIT: jajman aisa LADKA to i.C.U. ya
EMERGENCY WARD me miLega.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa was filling a slambook

santa was filling a slambook. He didnt knw d meaning of zodiac sign . He turnd d previus page & … saw dat sumbody had written Cancer, . . . . . . . . . so he wrote GAS KI TAKLIF!!..

by Pak101.com (few years ago!)
GF-Mai Kisi Or Se shadi kar rahi

GF-Mai Kisi Or Se shadi kar rahi hu
Muje Bhul Jao
BF-Na Tere Aane ki khushi
Na tere jane ka Gum
Ja Behan Ja Aj Se Tera Kissa Bhi Khatam.

by Pak101.com (few years ago!)
Facebook Ka Junoon

Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu
Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua,
Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le
Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe
Relaionship Status Update Karna Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
NO C!!!

Santa meets his friend Banta
Santa : A & B, A & B, A & B, A & B, A & B…!
Banta : Oye, Iska Matlab ?



Santa : Kuch Nahin Yaar, I Mean Long Time No C..!

by khalid hussain (few years ago!)
PATHAN naqli note lekar

PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to temple & saw people

Santa went to temple & saw people puting coin in box & praying

Santa: Wow! How amazing. People are talking to God through coin
phone without receiver!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook