1 Shaikh ko current laga

1 Shaikh ko current laga begum ne pocha kuch hua to nai?

Shaikh ne kaha mujhe kuch nai huwa bahir ja kar dekho units ktne gire hain.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 906 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Dog Fell In Love With Cat

A Dog Fell In Love With a Cat
But Dog's Parents Refused Cat

Guess Why?
They Gave a Solid Reason


Ladki To MUCHHO Wali hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Gangster’s son failed his examination

Q: What did the gangster’s son
tell his dad when he failed his examination?

A: Dad they questioned me for 3 hours
but I never told them anything.”

by Abdul Hannan (few years ago!)
maine apni beti ka shaadi

SANTA:maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA:woh kaise?
SANTA:maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage karliy

by Mazhar Khan (few years ago!)
Gf. chand kahan hai?

GF-Chand kahan hai? BF-Chand do hai, 1 tum aur
1 upar. After Marriage:Biwi- Chand kaha hai?
Pati-Andhi hai? wo upar kya tera Baap CFL jala k
baitha hai.:-|

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sher ka Bet

Baap: beta tum sher ke bete ho

aur wo sher main ho.

Beta: han, baba school mein teacher

bhi aisa hi kehti hy.

Baap: hairan ho kar, acha wo kya kehti hy.

Beta: wo kehti hai tum kisi janwar ki aulad ho.

by Mazhar Khan (few years ago!)
ek bachche se poocha

Ek naye teacher ne ek bachche se poocha, is pakshi
ke pair
dekho aur iska naam batao.
Bachche ne kaha, pata nahin.
Teacher ne kaha, Tum fail ho
gaye,batao tumhara naam batao.
Bachche ne kaha Mere pair dekho aur naam batao

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar koi ladka girls hostel mein

PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 mazak

Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte
the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Yaar maine apni girl friend

SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.

1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.

by Pak101.com (few years ago!)
Chohe buhat nachte hain.

Kirayedar- Malik rat me kamre me chuhe bahot
nachate hai.
Malik-Arrey 500 rs kiraya dete ho, itne rupayo me
kya SHAKIRA ko nachau fir?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Aati Thi Jaathi Thi

Shadi Se Pahle Girlfirend

A Tiger was giving wedding p..

Ek pagal dusere se

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook