1 Shaikh ko current laga
1 Shaikh ko current laga begum ne pocha kuch hua to nai?
Shaikh ne kaha mujhe kuch nai huwa bahir ja kar dekho units ktne gire hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 906 views
Similar Jokes
A Dog Fell In Love With a Cat
But Dog's Parents Refused Cat
Guess Why?
They Gave a Solid Reason
Ladki To MUCHHO Wali hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Q: What did the gangster’s son
tell his dad when he failed his examination?
A: Dad they questioned me for 3 hours
but I never told them anything.”
by Abdul Hannan (few years ago!)
SANTA:maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA:woh kaise?
SANTA:maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage karliy
by Mazhar Khan (few years ago!)
GF-Chand kahan hai? BF-Chand do hai, 1 tum aur
1 upar. After Marriage:Biwi- Chand kaha hai?
Pati-Andhi hai? wo upar kya tera Baap CFL jala k
baitha hai.:-|
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap: beta tum sher ke bete ho
aur wo sher main ho.
Beta: han, baba school mein teacher
bhi aisa hi kehti hy.
Baap: hairan ho kar, acha wo kya kehti hy.
Beta: wo kehti hai tum kisi janwar ki aulad ho.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek naye teacher ne ek bachche se poocha, is pakshi
ke pair
dekho aur iska naam batao.
Bachche ne kaha, pata nahin.
Teacher ne kaha, Tum fail ho
gaye,batao tumhara naam batao.
Bachche ne kaha Mere pair dekho aur naam batao
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wo konsa 1 mazak he Jo salo pehle b studnts karte
the,
aaj b karte hai or qayamat tak karte rahenge
?
?
Bahut masti ho gayi yar
ab Kal Se Seriously Padai karnge
by Tanveer Hussain (few years ago!)
SARDAR : Yaar maine apni girl friend ko gift dena hai, kya du?
2ND : Gold ring de de.
1ST : koi badi cheez bata.
2ND : M.R.F ka tyre de de.
by Pak101.com (few years ago!)
Kirayedar- Malik rat me kamre me chuhe bahot
nachate hai.
Malik-Arrey 500 rs kiraya dete ho, itne rupayo me
kya SHAKIRA ko nachau fir?
by Tanveer Hussain (few years ago!)