1 Sardar ne new Car li
1 Sardar ne new Car li aur us k door par likhwa deya
.
.
DARWAZA BAHAR KI TARF KHOLEIN* shukriya.
by Pak101.com (few years ago!) / 1075 views
Similar Jokes
1 Sardar ko telenor me operatr ki job mil gae,
pehlay hee din usy mar k nekal dia.
Becoz 1st cal: Sir meri telenor ki sim blok ho gyi hai,
Sardar: Tay paagla Zong Le ley.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mujhe abhi abhi yeh sms apne ek dost se mila aur mujhe laga ki main app logon se ise share karon.
Jinke Pass wo hota hai,
woh hath me leke hilate hain.
Jinke pass nahi hota hai,
wo ungli dal ki hilate hain….
Bolo Kya?
Tooth Brush..
Yaaar zindagi main ek baar tu sahi Socho. :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Phatan: Aaj mene Rs.5000 ka Easyload krvaya, aur sab dosto/family ko SMS kr dye.
Major Rohail: Kyu?
Phatan: O G sunna hy ab SMS per 20 pyse Tax lagne wala hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Aik Mohabaat Hi Nai Duniyaa
Maain Dard Kah Sabaab
Faaraz
Darwaze Wich Unggli Aa Jaye
Tay Fair Vi Baraa Daard Honda Ay
Allah Di Kismay.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sheikh;Kela Ktne Ka H?
Dkandar 5 Rupay Ka
Shekh;2 Rupay Ka Dena H?
Dukndr;2 Rupay M To Chilka MilyGa,
Shekh;Ye Lo 3Rupay Chilka Utar Lo
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
AMERICAN: can u swim?
PATHAN: no.
AMERICAN:dog is better than you because it swims.
PATHAN:can you swim?
AMERICAN:yes.
PATHAN:what is the difference btween u and dog?
moral:PATHAN B AQAL KI BAAT KAR SAKTY HEIN..
by sarmad abbas (few years ago!)
Mom: Beta khana khayega?
Beta: Na
Mom: Ladu khaiyega??
Beta: Na
Mom: Mithai Khaiyega?
Beta: Na
Mom:ice creame khaiyega?
Beta: Na
Mom: Baap pe gaya hai THAPAR hi khayega!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu ek party mein gaya aur waha usne 8 butter naan kha liye.
Kuch der baad toilet mein pet pakad ke ro raha tha bhagwan se request kar raha tha ki, “Hey bhagwan ya toh jaan nikal de ya naan nikal de!”
by Pak101.com (few years ago!)