Jaan Ek Puppy Do Na
Sardar Wife:
Jaan Ek Puppy Do Na
Sardar:
Ghar Main Khanay K Leye Paisa Nahi Ha
Or Tujhe Kuttay Ka Baccha Chaheye
by Pak101.com (few years ago!) / 889 views
Similar Jokes
1 Pakistani dosre se: Yaar kehte hain iss baar jung computer se lari jaye gi???
2nd: Haan! mizaile computer se control hotay hain na...
1st: Phir tau hum jang haar jain gay.
2nd: Woh kese???
1st: Yaar agar mizaile chalanay se pahlay hi bijli chali gai tau???
by Abdul Hannan (few years ago!)
Taxi driver to sardar:-
Sardar ji petrol khatam ho gaya ha gaddi agay nahi ja rahi
sardar: Koi gal nahi gaddi piche lelo
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Hey!
.
Girl: Hi! What u doing?
.
.
Boy: texting the most beautiful Girl in the
world ?
.
Girl: Aww How cute :*
.
.
.
Boy: Ya! But she is not replying, so m
texting U!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
“Loffer” or “offer”
mein keya ferq hy?
agr koi lerka kise lerki ko
propose kare to “loffer”.
agr koi lerki kise lerka ko
propose kare to “offer”.
Had hogae yar..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan Tanki Saaf Karne Chatt Pe Gaya
Tanki Per Qawwa Betha Tha
Pathan Jaldi Se Neeche Utra
Or Seerhi Hata K Bola:
Beta Mai To Utar Gaya
Tu Kese Ayega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
Me sick, no work
Boss SMS back:
When I am sick I kiss my wife try it
2 hours later sardar sms 2 boss:
Me ok, ur wife very sweet
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Police wala : oye tu PAPPITA bechan wali nu KISS
kyo kitta ?
Santa : HAJOOR ohi bar bar chilla rahi c
PAPI ta le lo
PAPI ta le lo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:- mera dil mobile or tum uski sim ho. boy:- jaanu ek baat puchoo. girl:-ha puchoo.
.
.
.
.
. . boy:-tumhara mobile double sim wala
to nahi hai na...
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Santa: Dr.sahab main jb BV ko kiss karta hu to us k muh se
Smell aati hai.
Dr.“kamal hai jb mainne check kya tha tb to lipstick ki khushbu aarahi thi”
by Pak101.com (few years ago!)