1 Khargosh 1 Lohaar Ko Tang Krta Tha

1 Khargosh 1 Lohaar Ko Tang Krta Tha

Roz Lohaar Ki Dukan P Jata Or Kehta:
GAJAR Hai?

Lohaar Inkar Kar Deta.

1 Din Lohaar Ko Ghussa Aya
Aur Us Ne Khargosh K Dant Torr Diye.

Phir

Phir Kya…

Agley Din
Khargosh Aya
Aur Bola:

GAJAR KA JUICE HAI

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1012 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Wife: Kya kar rahe ho?

Wife: Kya kar rahe ho?
Man: Makkhiya maar rha hu.
Wife: Kitni mari?
Man: 3 male aur 2 female.
Wife: Kaise malum?
Man: Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se...

by Pak101.com (few years ago!)
Mehbooba ko call

Kitna roya tha wo apni mehboba ko call kar k
faraz
jab rat k 3 bje tak wo sunta raha
ap ka matlooba number dosri line pe masroof hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Kanjus Aadmi-Bagal Wale Ghar Se

Kanjus Aadmi-Bagal Wale Ghar Se Iodex Le Kar Aao

Wife-Wo Log Nahi Denge

Aadmi-Kite Kanjus Hai Wo Log...
Jane Do Humara Hi Lekar Aao

by Pak101.com (few years ago!)
A Funny man

A Funny man & his wife go to a coffee house. Funny man buys 2 cups of coffee.

Funny Man: Drink quickly... drink quickly... before it gets cold.

Wife: But why...
Funny Man: They charge Rs. 50 for hot coffee and Rs 100 for cold coffee.

by Pak101.com (few years ago!)
A naughty answer

A naughty answer given by a woman when asked: How do you feel when any man gives u a flying kiss?

Woman: I hate such lazy men

by Mazhar Khan (few years ago!)
kamaney wala

Father: Mere 4 Bachay Hai 3 Ne MBA Kia Hua Hai Aur 1 Chor Hai.
Frnd:Jo Chor hai Usay Ghar Se
Nikaalte Q Nhi Ho?
Father: Ek Wohi To kamata hai..

by tahir bashir (few years ago!)
Ek larki ghr se bhagne

Ek larki ghr se bhagne k 3 din baad wapis aai.

bap: ghusse se bola
"ab kya lene aai ho"

larki: patli pin wala charger...

by Pak101.com (few years ago!)
joke

Pathan: Aj Me bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.

2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte To 80 Rupe Bach Jate:

by Sohaib Tariq (few years ago!)
MagerMach

Teacher to Student: "MagerMach" ko jumly main istimal karo.

Student: Main Mastung chala jaon ga "Mager Mach" ni jaon ga. :D

by lescol (few years ago!)
Boy: Meri aik,aik

Boy: Meri aik,aik Saans Pe aik,aik Larki Marti hai..

Girl: To Tum Koi Acha sa Toothpaste Istimaal Q Nahi Karty.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook