My wedding is going to happen
Santa:My wedding is going to happen
Banta:Whats the problem now.?
Santa:My wife did'nt know it...!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Wife: sunye jub app nay pehli baar mera ghonghut uthaya tha
tu kesa mehsos kya tha?
Husband: mai marr jata agar AAYAT-UL-KURSI yaad na hoti
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA: maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA: woh kaise?
SANTA: maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage kar liya.
by Pak101.com (few years ago!)
Lady To Dukandar:Aisa Sabun Do Jo Kam Ghise Or Nahane K Baad Chehre Pay Laali Laye.
Dukandar Naukar Sy:Madam Ko Ek Eent Ka Tukra Day Do.:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu Kai Dinon Se School Nahi Jata Toh Kafi Dinon Ke Baad School Jane Per Teacher Pappu Se Puchti Hai.
Teacher: “Itne Din Se Kahaan Thhe?”
Pappu: “Bird Flu Ho Gya Thha”
Teacher: “Par Yeh To Birds Mein Hota Hai”
Pappu (Gusse Me): “Insaan Hi Kaha Rehne Diya Apne, Roj To Murga Bana Dete Ho“
by Pak101.com (few years ago!)
Police Officer Bachey Se:Beta Kia Tumhare Abu “Al Qaida” Me Hain?
Bacha: Uncle! Mujhe Abu Ka To Pata Nahi! Per Main.“Noorani Qaida” Pe Hoon!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Main ek baar jungle mein susu karne gaya toh waha per Sher tha.
Banta: Phir kya hua?
Santa: Maine Sher se kaha, “Pehle tum karlo, mera toh ho gaya hai.”
by Pak101.com (few years ago!)
BEFORE MARRIAGE- Roses are red,
sky is blue,U r beautiful,I Luv u
AFTR MARRIAGE: Roses r dead,I have flu,
Dont get on my head, side ho TU.
by Pak101.com (few years ago!)
Mere dost tanhai me na waqt bitaya karo,
Kabhi kabhi mehfilon me bhi aaya karo,
Kiya hua jo toot gaye hen samney k 4 dant,
Phir bhi moun khol ker muskuraya karo..
by Asim Raza (few years ago!)
Girl:meri maan ko tum bahut pasnd ho.
Larka:sharmate howe
kuch bi ho jae hum shadi tum se kare ga
maan ko kaho mujhe bool jae.
by Sabir shah (few years ago!)
American : "our dogs find bombs"
Japanese : "our fish play footballs"
Pakistanis : "ye to kuch bhi nahi hamaray to gadhay bhi sms parh laitay hain"...
by Shak143 (few years ago!)