Girl standing at bus stop

A girl was standing at bus-stop covering her face
with a scarf.
A Passer-by: "HI SEXY!"
Girl: "DAD... its me!"

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 924 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sceme wali bottle


Ek Pathan Scheme Wali Bottle Ka Dhakan Bar Bar Khol K Band Kar Raha Tha.

Kisi Ne Pucha Kya Hua?

Pathan: Khocha Dhakan Mai Likha Hai
"Try Again"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar asked The Qualification

Sardar asked The Qualification from a Girl.
Girl Replied:
“Double M.A”
.
.
Sardas Asked:Kyun Pehla Galat Ho Gya Tha?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok

1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha

S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia

Sipahi!Sir Akhri Shart,

Wo B Apse

Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.

S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai

Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga

S.H.O!Thek Hai

5000 Ki Shart Lg Gai

Sipahi Ne pent utrwy

5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia

Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka

0r Rony Lgy

S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?

Staf

ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sim ka connection

Santa: SIM ka connection lene gaya
Call rate bataye
1 pase per sec.
50 paise per min.
1 rupee per 3 min.
Santa: 1 rupee wala hi sahi hai roj khulle kahan se
launga

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bar chor

1baar Adnan sami k ghar me chor aayaAdnan chor
K upar baitha Or bola Ramu police ko bulaRamu-
Sahab chppl nhi mil rhiCHOR bola-Meri pehen le par
Jaldi Jaa.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta to Santa

Banta to Santa: Tumhaare income ka source kya hai
Santa: Maine apne upper ka portion kisi ko rahane kiraye par diya hai
Banta:kamaal hai wo pure din tumaher upper kaise rahata hai


by Pak101.com (few years ago!)
aik pathan uk gaya

1 pathan UK gaya,
Airport per Immigration Officer: What is your name?
Pathan: Umar Daraz Khan

Officer: Say in English

Pathan kuch sochne k baad

Long life khan.

by Abdul Hannan (few years ago!)
If someone calls u crazy

If sumone calls u crazy, dont mind,
If sumone calls u duffer, relax,
Ff sumone calls u stupid be cool,
But if sumone calls u “cute”
.
.
.
.
.
.
.
.

Aik Zordar Thappar lagana us ko,
Mazak ki b koi hud hoti hai.

by nadeem (few years ago!)
Tum Jo Bol Rahe Ho Mujhe Sunai

Santa- Tum Jo Bol Rahe Ho Mujhe Sunai Nahi De Raha Hai.
thoda Sor se Bolo to awaz aaye

Banta- Main To Chewing Gum Chaba Raha Hu.


by Pak101.com (few years ago!)
coke

1 Aurat Coke Pi Rahi Thi Achanak Us Mein Se 1 Machar Nikla Aur Bola
MAA
Aurat: Main Teri MAA Nahi Hoon
Machar: Aisa Na Bol MAA
Main Teri “Coke” Se Nikla Hoon.

by Abdul Sami (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook