Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjho
Todhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?
Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1245 views
Similar Jokes
Fred had been on a camping trip for a few days.
Did your tent leak?' asked his dad when he
returned.
Only when it rained,' said Fred.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Im not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking to go for a dinner!!
Wife: I was joking dear..
Husband: Me too, Chal uth rotti bana shabas.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tum kuttay ho kuttay hi rahoge,
Tumhari aane wali sari naslain,
Kuttay ki maut marengi,
Tum khud bhi kuttay ki maut maroge!
-
-
-
-
-
-
-
Billine yeh kuttay se kaha aur chali gayi!
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa's son:
Papa agar aap ko 10 Rs aur 5 Rs raste mein pade miley to aap kaun sa note uthaoge?
Santa : 10 Rs ka
Son: Isliye aap per joke bante hain...
Dono bhi to utha saktey the na...
by Pak101.com (few years ago!)
Rahul Gandhi: Mom, aapki vajah se meri shaadi nahi ho rahi.
Sonia Gandhi : Kyon?
Rahul Gandhi: Har taraf likha hai, "Sonia ko Bahumat do"
by Pak101.com (few years ago!)
Larki sardar se taqrai aur bol:i am sory.
Sardar:i am dilgreet singh,nice to meet you mis sory
by Sabir shah (few years ago!)
Dil ki dhadkan hi ruk gai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jab light gayi aur kam wali massi boli:
What the hell is this? Do not you have a Generator ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa - mere frnd ne chupke se mobile se meri gf ka no. Le liya..
Banta - phir kya hua..?
Santa - bewkoof aj tak apni hi behan ko romntic msg bhej raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
I was just having a conversation with someone who is about to buy a Mac.
I was against it and an argument started.
I said there were too few people supporting the Mac.
He responded, "When was the last time you heard of a virus on a Mac?"
And I said "See, even people who write viruses don't support Macs."
by Mohammad Ali (few years ago!)
Nani (to a kid): Soja DIPLOMA soja!
.
.
.
.
Padosan: diploma kyo bulati ho isse? .
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
Nani: Meri ladki College DIPLOMA lene gayi thi,
ye leke aa gayi..!! :@ :P :D....
by Pak101.com (few years ago!)