Pathan
Bhikari Pathan Se: Mujhy Khaany ko Kuch Mil Sakta hai.
Pathan: Kal Ki Roti Kha lo Gay?
Bhikari: G Han.
Pathan: Acha to Phir Kal Time Se Aa Jana
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 981 views
Similar Jokes
Teacher: Which was the first silent film in URDU?
Student: If the film was silent, how could you know it was URDU?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan namaz parhne gia
or 2 baar wojo kia
kisi ne pocha:khan sahab 2 bar kis lye wojo kia?
Pathan:aik baar toot gia to dosra kam aae ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek pathan Cycle chalate aur gungunate howe kahin ja raha tha rastae mein ek aurat se takra betha.
Aurat chilla kar boli, “Break nahi maar sakte they kya ???”
Pathan herat se… “Pora cycle mar deya abhi break mar kar kia faida.”
by Pak101.com (few years ago!)
Police Man: Stop, Stop, Tumhari Headlights kaam Nahi kar rahi,
Woh bandh hai.
Santa: Jaldi Se Hat Jao! Brakes Bhi Kaam Nahi Kar Rahe Hain. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji Ki Behan Ko Daku Utha Kar Le Gaya !!!
Sab Ne Sardar Se Kaha
Daku Boara Khatarnak He
Khali Hath Mat Jana
Sardar Jate Hoye 2 Kilo Aaam Le Jata He
by Pak101.com (few years ago!)
Arrange Marriage – Jab Ham Ja Rahe Ho Aur Achanak Se Saamp Kaat Le.
And
Love Marriage – Jab Ham Saamp Ke Paas Khud Jaake Bole, Le Beta Kaat Le- Kaat Le
by Pak101.com (few years ago!)
Classroom me urdu gramar ki class ho rai the.
Teacher: mery bety ko shaadi me dilchaspi nai hy
is fiqray me "mera beta" kya hy
Student:"khusra
by Pak101.com (few years ago!)
Dr:ap k shohar theak ho sakte hain agr ap un k sath larai jagra na karo.
Husband:kia kaha hai dr. ne
wife:tm la ilag ho.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Larki Se 1 Larke Ne Dil Manga
To Larki Ne Kaha Kal Dungi
Next Day Larki Apne Sath Bacha Le Kar Ai
Or Larke Ko De Diya
Larke Ne Pucha Ye Kyun…?
To Larki Ne Kaha
.
.
.
Dil To Bacha Hai Jee
by Mazhar Khan (few years ago!)