Aik sabzi farosh kay han bachah paida hua
Aik sabzi farosh kay han bachah paida hua. Parosi waghira dekhnay kay liye aaye huye the.
Aik khatoon nay pucha: bhayi saheb bacha kaisa hai?
Sabzi farosh nay kaha: bilkul taza hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
Dr. Apna 1st operation mukamal karne k bad opretion theater se bahar aya
asman ki tarf dekh kar bola
ya Allah mera pehla tohfa qabool kar
by Sabir shah (few years ago!)
1 Pathan Bank lootny gia, Gun dikha kar sara paisa loot lia
Lekin Us ke hath kuch nahi aya
.
Kion?
,
Kionke Sara paisa us ne manager ko de kar kaha: "Yai sare paise maire account mai jama kardo"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dentist to GOLU Apka
daant nikalna padega
GOLU-paise lagenge?
Dentist 200
GOLU- ye lo 50 rupye
thoda sa DHEELA kr do
nikaal me khud lunga
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to her boyfriend: One kiss and I'll be yours
forever.
The guy replies: Thanks for the warning.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pappu Aur Uska Dost Golu Ek Shadi Mein Gaye,
To Golu Ke Man Mein Ek Sawal Aya Aur Usne Pappu Se Puchha
Golu: “Yaar Pappu, Shadi Mein Dulhan Ko Ghunghat Mein Kyu Rakha Jata Hai?”
Pappu Ne Kuch Der Socha Aur Jawab Diya
Pappu: “Taki Kisi Ke Muh Se Ye Na Nikal Jaaye, Abe Ye To Meri Wali Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko cycle ly k qabristan main ghus gaya.
Phir dusri side se bahar nikla aur
paseena ponchhty huwy bola:
Yaara, ye konsa road tha?
Itna speed breaker?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Every time I eat fruit..
Patient: 'Doctor, every time I eat fruit I get this
strange urge to give people all my money.'
Doctor: 'Would you like an apple or a banana?'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ji got a SMS from his girl friend: I MISS YOU?
Socho sardarji ne kya reply diya
.
.
... .
.
.
.
I Mr. You?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha apney abba kai saath English movie dekh rahaa tha.
Bacha: Abu, in logon nei chahrey pey rangon kyoon lagaya hai?
Abu: Aisa jang mein hota hai. Yeh hamlai ki tayyari kar rahein hai.
Thori der baad bachey ki ammi aai make up laga kai.
Bacha: Abu abu hoshyaar rahiye, ammi hamley ki tayyari kar rahi hain...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan ka challenge
Pathan: Mai Meenar-e-pakistan ko sar par utha kar Peshawar le ja sakta hon.
Hazaron log ekathay ho gaye
Pathan: Bas ese utha kar mairy sar par rakho tum !
by hearthackervsgirls (few years ago!)