khushain
Kisi ne ek Aadmi se pucha: Bhai ye khushiyan kiya Hoti Hain???
Aadmi: pata nahi bhai Meri to jawani Me Hi Shaadi Ho Gayi thi.
by Abdul Sami (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon mangwaye ga...?
by Pak101.com (few years ago!)
Kaliya & Peeliya ek car me bomb laga rahe the .
Peeliya - agar bomb lagate samay phat gaya to
kya hoga .
Kaliya - do'nt worry ! Mere paas ek aur bomb hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Son:Me School nahi jaunga
Mom:kyu?
Son:Naukri krunga
Mom:4thClass padhkar kya Kam karoge?
Son:3rd class ki ladkiyo ko tution padaunga;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dimag ghuma dene wala question:-
Income Tax aur Callertune me kya similarity hai.?
?
.
Dono ka paisa hum bharte hai, par Maza koi aur leta hai...!! :p
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Chiragh Le Kar Bhi Dhondo Gy.
Tab Bhi Puri Dunya Main Mujh Jesi Biwi Nahi milegi.
Husband: Tumne Kese Soch Liya K.
.
.
.
Dosri Baar Bhi Tumhary Jesi Biwi He Dhondonga. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Machron Ki Poori Family Bethi Hoti Hai Aur Woh Sab Aapas Mein Baat Kar Rahe Hote Hai.
Macchar Dadaji (Pote Se): “Beta, Hamare Zamane Mein Khoon Chusna Itna Aasan Nahi Tha”
Macchar Pota: “Woh Kyu Dadaji ?”
Macchar Dadaji: “Kyon Ki Hamare Zamane Mein Ladkiyan Pure Kapde Pehanti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Quaid-e-Azam in Peshawar
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Modern Shadi
Larka Laki Ke
Father Se-Me Apki Beti
Ka Hath Mangne
Aaya Hun
Father - Q
Larka - Q K Mere Hath Thak
Gaye Ha Usy Msg
Kar Kar Ke......
by Sohail Malik (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun.
by Zia Rasool (few years ago!)
Wife: I wish I was a newspaper so I would be in Ur hands all day.
Husband: I too wish that u were a newspapers so I could have a new one everyday.
by hearthackervsgirls (few years ago!)