pathan ratsay main
Pathan Ko Rasty Mei Aladin ka Chragh Mila.
Ragra To 1 Jin nikla or Kaha K Wo UsKi 3 wishes Pori Kray Ga.
Pathan: Hum Ko Aisa Naswaar Do Jo kabi Khatam Na Ho.
1 Naswar Ka Packet A Gya Pathan Nay Thori Si Nswar Nikali To Utni Naswar
or Aa Gayee.
Jin: Baaki 2 wìshes?
Pathan: Aisa 2 Packet or Laa Do.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
teacher: boys aap ko aamir khan aur kajol ki film
fana se kiya lesson mila?
student: andhi, kani, langri, jo bhi mile, phansa leni chahye.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA-Inn aalu k parantho mein aalu nazar nahin aa rahe hai
BANTA-Yaar naam par mat ja
Kashmiri pulav mei kabhi kashmir nazar aata hai kya.?
by Pak101.com (few years ago!)
The captain of a team says to the Umpire,
“My players want to know if there is a penalty for
thinking.”
The Umpire says, “No.”
The captain says,
“Well we think you’re an asshole, then.”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it's your lucky day,
I found the rubberband!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: ap apnay best freind ki BV k janazay pay nahi gay.
Husband:kis moo say jaon.
wo mujay 3rd BV K janazay pay bula raha hai
Aur
Mein ne1 dafa b nahi bulaya
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Orders Pizza
Waiter: Sir Shud I Cut It Into 4 Pieces Or Into 8 Pieces?
Sardar: 4 Hi Karde 8 Khaye Nahi Jayenge
by Pak101.com (few years ago!)
1 larka pathan se: Mai agar chahun to saray Pathano ko Jannat
se nikaal kar Jahanum main la sakta hun.
Pathan: Kis tarah yaara?
Boy: Main Jahanum mai Naswar ka dukan kholon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Mental hospital ka doctor apni wife ko kehta hai: Pagalon ke saath reh reh kar mein aadha pagal toh ho hi gaya hoon. Wife: Kabhi koi kaam poora bhi kar liya karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Gal: Is dress ka kya price hai?
Shopkeeper: Sirf 5 kiss.
Girl: Aur us dress ka?
Shopkeeper: 10 kiss.
Girl: Dono dress pack kar do, bill dadi dengay.
by Pak101.com (few years ago!)
Pthan ko doctor ne E. C. G krwane ko kaha,
Pathan jab phoncha to test ka naam bhool gya
thori dair sochne k bad kehne lga,
... .
.
.
.
.
"Bhai jan! Hum ko C.N.G krdo"
by Pak101.com (few years ago!)