Balance kam hai.
Pathan ki biwi ne pathan ko SMS kya: Ghar kab aa rahy ho?
Message kar k batao.
Pathan ne SMS kya: Main nahi bata sakta.
Balance kam hai.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 840 views
Similar Jokes
Ek riksha k piche likha
tha ki
SAWAN KA INTAZAR HAI...
Piche se 1 truck aya
aur riksha ko uda dia aur
us k piche likha tha
AYA SAWAN JHOOM K...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Admi Kabar Par Betha Tha
Musafir Ne Pucha Dar Nahin Lagta?
Admi: Darne Ki Kya Bat Hai?
Ander Garmi Lag Rahi Thi To Bahar Aa Gaya
by Pak101.com (few years ago!)
MOLU Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kar Sakte Ho
GOLU: Mai Saanp Se Khel Sakta Hu
MOLU: Kaise
GOLU: Mere Mobile Main Saanp Wala Game Jo Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka ßaita Awaaz ßadal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy..
"Maira ßaita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa §Akta"
Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay §Y ßola..
Tum Kon ßaat Ker Rahay Hou?
ßacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu ßaat Ker Rahay Hain..
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
A donkey kicked sardar & ran away, sardar ran to catch the donkey.
He saw a zebra and started beating it and said, ‘Sala tracksuit pahan ke dhoka de raha hai’.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar on phone:
Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking‚¦
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: tumhari sehat bohat kharab hai,
cigrrete-noshi chor do.
.
.
.
Pathan: ye nahi ho sakta kyon k cigarrete to chor
donga.
Magar noshi meri biwi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jija: sali ji, aapke yahan ki sabse mash-hoor cheez kaunsi hai?
Sali: jija ji, jo mash-hoor thi, usey to aap le gaye!
by Pak101.com (few years ago!)
Customer :
Bhai Kab Se Wait Ker Raha Hoon
Khana Abhi Tak Tayyar Nahi Howa?
Hotel Wala :
Sir Kahana Tu 3 Din Pehlay Se Tayyar Hai Bas Gharam Ho Raha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
A lady asked Santa: LIPTON di chah hai? Santa replied: Mainu ta nahi hai ji, tainu hai ta lipat ja...!
by zohaib (few years ago!)