Pathan Ko Gali Me Para 100
Pathan Ko Gali Me Para 100 Ka Note Mila, Jis Pe Likha Tha
“Eid Mubarak”
Pathan Ne Chup K Se Note Jeib Me Rakhte Huye
Kaha
“Khair Mubarak”
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Wife: I had to marry you to find out how stupid you are.
Husband: You should have known it the minute I asked you to marry me
by tanveer hussain (few years ago!)
Gabbar: Ye hath mujhe de de thakur,
.
.
.
Thakur: Le le..
mere hath lele..
basanti ke bhi le le,.
.
Jay aur viru ke bhi lele
.
.
Ramu kaka ke bhi le le
.
.
Aur Octopus ban ja Saale.!
.
.
.
.
Gabbar: Sorry yaar, tu to emotional ho gaya. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?
Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Sipahi Ko Shart Lgne Ka Shok Tha Or Kbhi Hrta Nhi Tha
S.H.0 Ne Usy Bulya 0r Shart Lgne Se Mna Kia
Sipahi!Sir Akhri Shart,
Wo B Apse
Apki tang pe zakhm ka nishn Hai.
S.H.0! May Shart Lgta Hon K Nhi Hai
Sipahi! May pent utrwa K Dekhon Ga
S.H.O!Thek Hai
5000 Ki Shart Lg Gai
Sipahi Ne pent utrwy
5000/- SHO Ko Dia Or Kha Sir May Haar Gya SHO Bra Khush Tha K May Shart Jeet Gia
Darwza Khula Sare Staf Ne Andr Jahnka
0r Rony Lgy
S.H.0 Pent Pehn Kr Bhir Aya 0r Pocha Kya Hua?
Staf
ye Hm Se 25,000 Ki Shart Lga K Aya Tha K S.H.0 Ki pent utrwaon Ga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dctr.:Apke 3 daant kese toot gaye?
Pappo:Wife ne karak roti banai thi
Dctr:To khane se mana krdete.!
Pappo: Ji wahi to kiya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: tu mujhe 3 caror rupiye de main 2 month k baad LOTA donga.
Admi: (after 2 month)
Chal apna wada pura kar…
Sardar: yeh lay LOTA
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Bhai sahab 1 kala bulb dena.
Storekeeper: Aap kaley bulb ka kia karainge?
Pathan: Dopaher me soney k liye andhera karna hai
by Pak101.com (few years ago!)
Class Mein Nayi Aayi Teacher Sab Bachhon Se Unke Baare Mein Sawal Kar Rahi Thi.
Pappu Ki Baari Aayi To Teacher Ne Puchha.
Teacher: “Tumhare Parents Kya Karte Hai?”
Pappu: “Madam Ji Pata Nahi, Hum To Jaldi So Jaate Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Tribute To Pakistani Doctors.
Dr. To Patient’s Frnd:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate
To Hum Isse Bacha Lete
Frnd:
Abay, Adha Ghanta Pehle
To Accident Huwa He.
by Pak101.com (few years ago!)