Pathan apni Parrosan se
Pathan apni Parrosan se: Mrs Thakur! Mai ne Aap se kaha tha k apne betay ko meri naqlien utarne se mana krien!
Kya usay mana kia?
Parrosan: Yes! Main ne usay mana kia k janwron jesi hrkat na kia kro.
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1068 views
Similar Jokes
Bus Accident
Man Crying: Mera hath kat gaya.
Bahut dard ho raha hai.
Santa: Abey chup baith.
Wo dekh uska gala kat gaya,
Fir bhi chup-chaap pada hai..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek chota baccha bahut der se ghar ke bahar khada darwaje ki ghanti bajane ki kosish kar raha tha.Toh ek budha aadmi aaya aur kaha:
Budha aadmi: Kya kar rahe ho beta?
Baccha: Uncle, yeh ghanti bajana chahta hoon.
Budha aadmi (ghanti bajake): Yeh lo bajgaya, ab kya hai?
Baccha: Ab bhago!
by Pak101.com (few years ago!)
1 choti si larki shop keeper k pas gayi or boli.
Jab main bari ho jaon gi to mujse shadi karo ge,
Shopkpr. Hans k bola han kar lunga.
Larki boli to kia apni hone wali wife ko 1 choclate bhi nahi de sakte.
by Pak101.com (few years ago!)
PrincipaL=
Late Q Aaye Ho?
Pappu=
Bike Bigad Gyi Thi Sir
PrincipL=
Bus Me nhi Aa Sakte?
Pappu=
Maine Bola Sir
Par Apki Beti Nhi Mani.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan BLOOD Ke bare mein book parh raha tha
Wife: Aaj yeh book kyu parh rahe ho ji?
Pathan: Mujhe doctor ne kaha hai ke kal mera BLOOD test hai iss liye test ki tayari kar raha hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sweet Demand By a Kid.
He was Beaten Up by his Mom.
Dad Asked What Happened Son?
Kid: I cant Adjust With Your Wife Anymore,
I Want My Own. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Abba idher aa
Mother: Aise nahi boltey beta,
daddy ko izat k saath bulate hain,
Son: Abba izzat k saath idher aaja.
by Pak101.com (few years ago!)
To Be Consistent With The Popular Trait, N.W.F.P
(No Women For Pathan)
Has Been Re-Named
Khyber Pakhtunkhua – K.P.K
(Khan Pay Khan)
An Admirable Decision ;D
by Mohammad Ali (few years ago!)
Three reasons to give Exams
.
1- You can spend 3 hours in self-medication
2- You can complete your sleep
3- You can see your teacher being bore who normally bores you
by inayat khan (few years ago!)