BETHO BETHO
Pathan by mistake goes into ladies toilet:
All ladies suddenly stand up!
Pathan: IZZAT DIL MAY HO BUS YEHI KAFI HAI......
BETHO BETHO
by Abdul Hannan (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
5. You never have to watch reruns on television.
4. You are always meeting new people.
3. You don't have to remember the whines and
complaints of your spouse.
2. You can hide your own Easter eggs.
1. Mysteries are always interesting.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Truck dosry Truck ko rassi se baandh kar le jar aha tha
.
Yai daikh kar sardar hans kar lot pot hogia owr kahny laga:
1 rassi ko le jany ke lie 2, 2 truck
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with "T".
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai,
Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se
start hoti hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
American: Can U swim?
Pathan: No
American: Dog is Better den u
bcz It Swims
Pathan: Can u swim?
American: Yes
Pathan: then whats the Difference between u & Dog.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek lardke ne uske pappa se pucha: Pappa aap kahan paida hua the?Pappa: Main Banglore main paida hua tha.
Phir lardke ne pacha pappa se: Mummy kahan paida hui theen?
Pappa ne jawab diya: Woh Hyderabad mein hui theen.
Phir se lardke ne pucha: Main kahan paida hua tha???
Pappa: Tum baita Delhi main paida hua the.
Phir bache ne pocha (masoomiyat se): Phir hum mile kaise???
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar 1: Yaar Ye Autometacily Kya Hota Hai?
Sardar 2 : Simple Yaar, Jab Koi Ganji Aurat Auto Me Baith K Jaye to Use bolte hai "Auto-Me-Takli"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan Airhostess se: "Aapki shakal meri BV se bohat milti hai."
Airhostess ek zor daar thappar us pathan kay mun par marti hai.
Pathan:"Aadat bhi bohat milti hai."
by Abdul Hannan (few years ago!)
Meri zindagi per faqat itna ehsan ker do,
Ik benam si mohabbat mere naam kerdo,
Ik subha ko milo aur shaam kerdo,
Aur sham tak mere ghar ka sara kam kerdo
by imran (few years ago!)
Log khty hn k 1 larki k parhny sy sara ghr taleem yafta ho jata hai
Lekin us larki k college jany sy 40 lrky fail ho jaty hn uska kya?? :P :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
One: Oye tera ek daant neela kyun ho gaya?
Two: Yaar maine ink lagayi hai.
One: Woh kyun.?
Two: Kyun ke aaj kal “bluetooth” ka zamana hai yaar…
by Pak101.com (few years ago!)