Petrol pump
• Wife: ”Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband: Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain
by Abdul Hannan (few years ago!) / 975 views
Similar Jokes
Ek ladka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfriend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, Sweetu ya Jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha..
"Murga No.5? Calling"
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:shalimar express kitne baje ayegi?
Tt:9 baje
sardar:local train?
Tt:1 bajy, ap ne kahan jana hai?
Sardar:patri cross karni hai.
by Sabir shah (few years ago!)
girl-Mujhe ek aisa husbend chahiye jo achi achi baten kre hansi mazaq kre or raton ko muje songs sunaye
sam-tussi husbend chaddlo FM radio le lo
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Y r you studying blood related books?
Santa Singh: darling, doctor told me that tomorrow there is a blood test for me.
by Pak101.com (few years ago!)
Once James Bond Met A Dog
In A Jungle & Said
I Am Bond…!!
James Bond…!!
&
The Dog Bites Him
& Replies
I Am Kutta…!!
Pagal Kutta…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mosquitoes Have Been Biting Sardar For The Whole Night
He Got Irritated
Stood Up Drank Poison And Said…
Ab Kaato Saalo, Sab Maro Gay!
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pagal Dosray Pagal Say:
Tum Kis Din Paida Howay?
Dosra Pagal: Itwar Ko.
Pehla Pagal: Tum Mujay Pagal Bana Rahay Ho Itwar Ko To Choti Hoti Hay
by Pak101.com (few years ago!)
1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?
.
.
.
Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
45 Kg Ki Ladki Ko Uthane Me Ladko Ko Koi
Pareshani Nahi Hoti,
But
18 Kg K Gas Cylinder Ko Uthane Me Ladko K Pasine
Chhut Jate H, kyun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ke 10 bachon mai 1 alag dikhta tha
.
Jab Us ki Bewi marny wali thi tu sardar ne Pocha: Ab tu bata do Yai kis ka hai?
.
Bewi: Sirf Yahi apka hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)