Ghar me jawan beti hai
Santa buys a new Pressure Cooker & next day he returns it.
Shopkeeper: Why are you returning it?
Santa: Ghar me jawan beti hai, or ye sala seeti bajata hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1097 views
Similar Jokes
GOLU England Mai Club Me Chala Gaya,
Wahan Ja K Khoob Naacha,
Dance Karny K Bad Bola,
.
.
.
.
.
.
.
O Yara Koi Hum Ko Ye To Bataye K Ye SHADI Kis Ka Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Now, Sam, tell me frankly, do you say prayers before eating? Sam: No sir, I don't have to, my Mom is a good cook.
by khalid hussain (few years ago!)
Pathan: I Love you
Larki : Tameez se baat karo
Pathan: Bismillah hirRehman nirRaheem
With due respect I beg to say that I Love you Sada Qalla hul Azeem
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bikari- Rupia Dede
Snta-"Sharam Nai Aati Itne Hatte Katte Khubsurt Ho K Bheek Mangte Ho
bikari- Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form
of think so i thought and thought and i finally
wrote thunk
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Two terrorists were fixing a bomb in a car.Funny Terrorist1: What would you do if the bomb explodes while fixing ?
Funny Terrorist2: Don’t worry, I have one more.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Shaikh ko current laga begum ne pocha kuch hua to nai?
Shaikh ne kaha mujhe kuch nai huwa bahir ja kar dekho units ktne gire hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati ke marne ke bad patni ne akhbaar mein add diya.. Antim sanskar mein jo bhi aaye uske liye dhanyavad. from: Kajal, Age 26 Gora rang, 36 24 36, Bachche nahi hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan: Mera ghar ground floor pr hai, Lift se upper aa jana.
Major Rohail: Ground floor pr hy to lift kyu?
Pathan: Pehle 2 floors pr parking hy, us k upper mera ghar hy.
by Abdul Hannan (few years ago!)