Wo Doctor K Pas Gai…
1 Makhi Ki Halat Bohat Kharab Thi Wo Doctor K Pas Gai…
Doctor:Kiya Howa ?
Makhi: Bas Chae Mein Gir Gai Thi
1 “*MEMON” Ne Choos Choos K Bura Haal Kar Diya
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 974 views
Similar Jokes
Girlfriend (boyfriend se): Ab hame shaadi kar leni chahiye.
Boyfriend: Voh to theek hai... par hum se shaadi karega koun?
by Pak101.com (few years ago!)
Dulha Kmray Me Aatay Hun
Chair Se Takra K Gir Gya,
Dulhan (Ghabra k)Waqas Bhai
Aaram Se…
MORAL:Or Kro CznO sy Shadi:-)
by itrat batool (few years ago!)
1 Pathan Namaz parh raha tha
.
To dosra usky bare mai kesi ko bata raha tha ke yai boht Namazi owr naik banda hai.
.
Pathan Namaz thor kar bola:
Es ko bolo ke "hum ne Haj bhi kia hai"
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Galileo used 2 study in small lamp,
Graham bell used 2 study in candle,
shakespear used 2 study in stret lite.
Mujhe samaj mein nahi aata..
sale din mein jakh marte the kya?
by Abdul Sami (few years ago!)
A sardar prays daily for 2 hours,
"He Vahe Guru meri lottery lagade."
After 11 years Vahe Guru angrily appeared & said,"Khoti de puttar 1 vari ticket to le le"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Upperwale ki daya se teen larkiyon ke baad
mere larka hua hai
Banta: Yaar tumhare upper kaun rahata hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife : Kya kar rahe ho?
Man : Makkhiya maar rha hu.
Wife : Kitni mari?
Man : 3 male aur 2 female.
Wife : Kaise malum?
Man : Kyonki 3 daru ki botal se chipki thi or 2 phone se…
:-O
by A. Sami (few years ago!)
Child: Mom, I want to have an apple.
Mom: But you had ur lunch just now.
Child: I have broken the window glass of the Doctor so I want to keep him away.
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi me aik sardar boht dair se khana ka raha tha kisi ne poocha kab tak khao gy,
sardar.. Me tu khud tang hon par kiya kron card pe likha tha
"KHANA 12 SE 2 TAK"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan had a deep cut on his leg.
Nurse said it would be stitched and 10 stitches are required.
Pathan asked the cost.
Nurse replied,” 3000?
Pathan said I need stitches not embroidery.
by Pak101.com (few years ago!)