Wife: Me is dress me
Wife: Me is dress me moti lag rahi huna.
Husband (Mazaq Men): Han
Wife: Hain ! Moti lag rhi hu?
Husband: Nae Nae
Wife: Bolain moti lag rahi hu?
Husband: Nahiii
Wife: bolain na?
Husband: Haan !!
Wife: Koi nae.
by Pak101.com (few years ago!) / 915 views
Similar Jokes
Admi:Santa aap ka aik dant blue Q hai?
Santa:Yaar main ne ink lagayi hoyi hai,
Admi:Hain! Wo Q ji
Santa: oye khoty "bluetooth" da zamana hai.
by Pak101.com (few years ago!)
NASA Ne 3 Sardar Chand Pe Bheje
Rocket Uda,Par Aadhe Raste Se Vapas Aaya
Jab Sardaron Ko Pucha Gaya To Bole
Aaj Amawas Hai,Chand To Hoga Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Liz: I get so nervous and frightened during driving tests!
Doctor: Don't worry about it. You'll pass eventually.
Liz: I'm the examiner!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Din Gumte Gumte Apne Dost Banta Ke Ghar Ja Pahuncha.
Banta Badi Khushi Se Mila Aur Usko Bithata Hua Bola.
Banta: “Yaar Aaj Teri Bhabhi Ghar Pe Nahi Hai, Warna Mein Tujhe Bhadiya Si Chai Pilata”
Santa: “Oye Kanjus Kabhi To Doodh Market Se Bhi Le Liya Kar?“
by Pak101.com (few years ago!)
Father to son: How did you write your exam?
.
Son: They had asked questions which I didn't know, so I wrote answer which they will not know
by inayat khan (few years ago!)
Politician: Sach sach batao tum ne kitni baar mujh se bewafai ki?
WIFE: kul 3 baar!
Politician: Kab kab?
WIFE: Jab aap ke dil ka operation tha to Dr k pas gai,
Jab aap jail gae to judge k pas gai.
Politician: Or teesri baar?
WIFE: Jab apko hakumat banana thi or aap k pas 84 MPAs kum thay..
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:
Lekin mein tumse Umer mein 1 saal barri hoon..!
Pathan:
Oye baaji fikar kyun karta hy,
Hum tumse aglay saal shaadi karlega..!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:"Kal class se kyun absent thy?"
Boy:"Girlfriend se milne gaya tha.
"Teacher:"Kiss liye?"
...
Boy:Yes miss,bohat liye ;)
by Pak101.com (few years ago!)
2 old ladies sitting in church 1 leans over and whispers to the other "my butt is going to sleep" the other replies "I know I have heard it snore 3 times"
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeerni:
sahab1 Rupya de de 3 din se bhuki hu,
sahab:
3 din se bhuki ho to 1 Rupye ka kya karo gi?
Fakeerni:
weight dekhungi kitna loose hua:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)