Wife: Me is dress me
Wife: Me is dress me moti lag rahi huna.
Husband (Mazaq Men): Han
Wife: Hain ! Moti lag rhi hu?
Husband: Nae Nae
Wife: Bolain moti lag rahi hu?
Husband: Nahiii
Wife: bolain na?
Husband: Haan !!
Wife: Koi nae.
by Pak101.com (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
Santa baalon k saath saath kandhe pe b shampo laga rha tha.ye dekh k wife boli-kya kr re ho?
Santa-ye koi aam shampo nai hai ye Head & shoulder hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Apne Dost Ki Qabar Par
Phool Daal Raha Hota Hai
Aur Brabar Men Bhi
Aik Aadmi Apne Dost Ki Qabar Par
Chawal Daal Raha Hota He
Pehla Aadmi : Ye Tumhara Dost Phool Sunghne Kab Uthe Ga?
Doosra : Jab Tumhara Dost Chawal Khane Uthe Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Santa is driving a jeep in a jungle. Tourist: How do we escape if lion comes now? Santa: Give right indicator and turn left.
by Pak101.com (few years ago!)
a child said 2 pregnent lady..
Ye pait me kya hai ???
.
.
Lady:" Isme mera pyara sa cute sa
baby hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Child:" Itna pyara tha to usko kha kyu liya??
by Pak101.com (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA
HY ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor ne aik pagal se poocha:
Tum chat se kyu latak rahe ho?
Pagal: Main aik bulb hoon...
Doctor: Tum jal kyu nahi rahe?
Pagal:
Bewakof...!!
Ye Pakistan Hai,
Light Gai Hui Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Eik sardar ja rha tha raste mein 1board nazar aaya likha tha 'PARHNE WALA GADHA' sardar ko ghussa charha Mita ke likh dia' LIKHNE WALA GADHA'
by Pak101.com (few years ago!)
Watch aur Wife me kya farak hota hai?
Funny Laloo: Watch bigadti hai to bandh ho jati hai. Wifei bigadati hai to shuru ho jati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
by inayat khan (few years ago!)
INSULT AND WIFE ARE SAME!!
we like it only when , it's of others :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)